Sleutelclub heeft nog ruimte voor nieuwe leden
Beste heren en dames.
Ik snuffel al een tijdje op dit forum in de rondte sinds de aankoop van mijn Golf 3. Inmiddels al een hoop info gevonden, dank aan de leden die een verslag van hun klus plaatsen. Maar ik lees best vaak dat leden op de straat aan het sleutelen zijn, nu word het zomer en zal dat iets beter afgaan. Ik ben ook in het bezit van een W123 Mercedes van 36 jaar jong :cool: en met diversen andere enthousiastelingen hebben we 4 jaar geleden de Bollensleutelclub opgericht. Begonnen in Pijnacker en inmiddels verhuist naar Benthuizen in een pand geheel voor de sleutelclub. Compleet ingericht voor elke sleutelklus, het is echt teveel om op te noemen wat we allemaal in huis hebben. 4 kolombrug met inwendig een 2 kolom-brug, straalkast, motorlift, uitlijnapparatuur, werkplaatsvloer geheel voorzien van epoxy vloeistofkerende vloer, Q8 olie op voorraad enz. Om een indruk te krijgen kan je kijkje nemen via deze link: http://www.mercedesforum.nl/forum/v...hp?f=67&t=54325 In het begin was de club er alleen maar voor W123 liefhebbers maar inmiddels is een ieder welkom. Mochten er leden zijn die interesse hebben om lid te worden kom een keer kijken om een indruk op te doen in Benthuizen. Christinastraat 7a Benthuizen 2731EZ de koffie staat altijd klaar. Op de zaterdagen zijn we er altijd van 9 uur tot 17.00 uur, geef even een pm of mail dan houden we rekening met je komst. Nu ik lid ben van dit forum zal ik ook hier klus verslagen plaatsen gedaan aan de Golf 3. Groetjes en misschien tot ziens in Benthuizen, Eric. |
Mooie sleutelruimte! :thumbup:
|
Super clubhuis.... Alleen jammer dat je je project er niet neer kan zetten. Maar met 35+ leden word dat lastig natuurlijk.
|
En wel benieuwd wat het lidmaatschap kost want jullie hebben aardig wat spullen staan.
|
Bedankt heren.
We zijn er ook best trots op :) , 180m2 sleutelruimte, 180m2 opslag ruimte en buiten ook nog 110m2. We hebben leden uit Amersfoort, Ijmuiden, Amsterdam en dan natuurlijk uit de buurt. De meeste komen voor de gezelligheid koffie drinken en taart eten :thumbup: als ze niks te klussen hebben. |
@Tjaap.
Als je langs komt beantwoorden we al je vragen. Wat is duur? als je een klus niet zelf kan uitvoeren en bij de garage ben je rond de €400,- kwijt, dan mag je voor minder bij ons elke zaterdag sleutelen en gebruik maken van de faciliteiten. |
En dan praten we per jaar?
Voor mijzelf is het niet interessant. We hebben al een koffie drinkend sleutelclubje op de maandagavond (al is dat erg rustig de laatste tijd) en kan elke zaterdag en zondag op de zaak gebruik maken van de garage. Maar ik vind het op zich geen gekke aanbieding. |
Per jaar en voor minder als €400. :)
|
zeker een erg nette fijne sleutel ruimte! :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:51. |