Weer te koop,mijn golf 3 voorkant....
De eerdere koper heeft het laten afweten dus hij gaat weer in de verkoop.
Mail een bod of plaats het hier. |
hoe lullig t ook is...er moet een richtprijs bij emiel..
|
De prijs was 1000 Euro en ik denk niet dat dat veranderd is :D
|
ik blijf die 1000 euri geen geld vinden...probeer het zelf eens te maken voor dat geld..
|
Quote:
staat er toch? :rolleyes: :D ;) |
Quote:
Huh :confused: :biggrin: |
Jammer :biggrin:
|
wat is een voorkant... de motor zit ook in de voorkant./.. leg eens ff duidelijk uit joh :)
|
Zoals in de vorige advertentie stond:
"Ik bied hier aan een complete golf 3 kop. L+R voor scherm zonder knipperlichten,Rvscherm met t4 rooster. Motorkap golf 4 look zonder ruitensproeiers,binnen en buitenkant strak gespoten. Inpro golf 4 xenon look koplampen zonder angle eyes (zwart) Cl Grille met Chroom embleem. Amerikaanse voor bumper clean met porsche 996 knipper lichten en heldere mistlampen,heldere amerikaanse side lights. Front vr6 met Carbon slotplaat. Alle gespoten delen verkeren in nieuw staat en hebben geen schade. De vraagprijs is 1000 euro Ik verkoop NIKS los ,alles in 1 koop. Voor meer info aub mailen op mivw1@hotmail.com Nogmaals,alles in 1 koop!!!!" |
Ik heb al weer door dat ik hem niet ga verkopen via volksforum.
Zoveel reply's en geen 1 bod,kom op he!!iIs het zo lelijk dan?? :rolleyes: |
super mooie auto.
Jammer dat ik geen golf 3 heb. En 1000 euro is echt niet veel geld voor wat jij er voor weg doet. |
Quote:
Het is niet lelijk , maar je moet er wel van houden !!! |
Up ;)
|
tis prachtig en ik had t zo gekocht, maar heb helaas al mn knippers sproeiers enzo laten weghalen :(
|
All times are GMT +1. The time now is 21:58. |