Dashboard Polo 6N <-> 6N2 <-> Caddy 2?
Ik heb wel eens een polo 6n2 dashboard gezien in een polo 6n. Een polo 6n dashboard en een caddy dashboard zijn gelijk aan elkaar toch?
Zou een Polo 6N2 dashboard dan ook in een Caddy 2 passen? Zonder gekke aanpassingen uiteraard. Stekkers gelijk? Kan de kabelboom blijven liggen? Alleen schroefwerk? Misschien zelfs iemand foto's van een Polo 6n2 dashboard in een caddy 2? gr Patrick |
Ik heb me wel eens laten vertellen dat dit alleen het geval is met het dashboard van een Polo sedan. Heeft wat te maken met de breedte van de auto. Het front van de Caddy is ook van de sedan en niet van de gewone Polo.
|
de polo sedan (classic) is toch ook met 6n2 dash geleverd? dan zou hij dus moeten passen. ben hier zelf ook wel benieuwd na, vind t polo dash geen succes.
|
caddy is op basis van een seat ibiza ,polo classic is ook een ibiza basis .
dashboard van polo past niet in een caddy. echt niet ;) |
ibiza facelift past ook in een caddy :)
|
op welke manier past deze niet? welke ibiza bedoel je, de 6k2 dus? 1999-2002? dat zijn toch 2 bijna identieke dashboarden? is de ibiza dan breder?
|
ik zou edejo even een pm sturen die heeft er ook wat anders in
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90073 |
heb zelf ook een caddy omgebouwd , de bevestiging aan de achterkant is heel anders.
ben er zelf ook ingetrapt dus spreek uit ervaring , heb toen alles naar zwart omgebouwd. |
All times are GMT +1. The time now is 07:32. |