ombouw automaat na schakel .
hallo mensen ,,
heb even jully meening nodig , ben met golfje 1 automaat bezig ,die gaat nu na schakelbak , heb ik daar partij matriaal voor laten aanrukken ,, nu ik beetje zo kan zien ,lijken de boxen gelijk op ,kabelgeleider na past het kopplingspedaal gewoon naast rempedaal automaat box . door langere schanier pen te gebruiken , :) vrgr gooi |
Nee dat dacht ik ook maar dan mis je het pijpje wat normaal op een 5 bak pendalengroep zit waar de koppelings kabel in komt
Lees mij topic maar eens vanaf pagina 10 dan begrijp je wat ik bedoel en wat je nodig heb. http://www.volksforum.com/forum/sho...6&page=10&pp=20 |
Quote:
ja klopt ,, die is wel over te zetten ,,kopplingspedaal zit gewoon met langere pen ernaast . :) |
Klopt ik had eerst ook de koppelings pedaal met een langere pen bij het rem pedaal gezet.
Maar had de bevestiging van de koppelings pedaal over het hoofd gezien :D |
Quote:
hahah idd die zag ik wel zitten ,, maar weet nu zeker dat gelijk is behalfe buisje ,die las ik even om . :) die box die ik kree is rood van de roest ,,die troep wil ik er niet in hebben :shake: bedankt ma weer :thumbup: gr gooi |
All times are GMT +1. The time now is 17:13. |