Thermostaat behuizing golf 1 1300 GF
Ik heb jullie hulp nodig.
Een tijdje terug heb ik me een golfje 1 van 1979 aangeschaft. Aan de motor was wel een beetje werk, maar we geraken er wel doorheen... O ja, het is een 1300tje, na nader opzoekingswerk kwam ik erachter dat het een GF blokje is, correct me if I'm wrong! Ik ga proberen om het hier goed uit te leggen welk onderdeeltje ik nodig heb. Het gaat om de behuizing waar de thermostaat in zit. Deze zit rechts gevezen tegen de cilinderkop. Bij de mijne is er een aansluitmond enorm aangeslagen en afgebrokkeld... Heeft er iemand nog zo'n stukje liggen. Dan mag je het me altijd laten weten. Over de prijs geraken we wel uit. Hier zijn er alvast enkele fotootjes van. Ik hoop echt dat julle me kunnen helpen. Alvast nen dikke merci. Johan |
Staat er nog een origineelnummer op?
|
Ik denk dat wel, anders zal ik er vanavond eens naar kijken.
|
Je ziet dat nummer op de foto al staan alleen kan je het niet goed lezen helemaal.
|
De nr. van het stukje is 052121117c.
Ik ben vandaag langs een officiƫle VW garage gegaan en daar hebben ze het niet.... NIET MEER LEVERBAAR... Ook op het internet me al suf gezocht maar niets te vinden. Bij de VW Classic shop is het ook niet te verkrijgen. |
Echt niemand?
|
Ik niet helaas :(
|
Probeer hs parts Baarlo eens die vinden nog vanalles
|
All times are GMT +1. The time now is 20:57. |