Verkocht!
Omdat ik een golf 4 v6 4motion heb gekocht. Te koop aangeboden:
Mijn Golf 3 vr6 van het bouwjaar: november 1994 (dus met DIS-ontsteking). - Originele Hollander. - Alle boekjes aanwezig en ingevuld. - Ik ben 3e eigenaar. Door mij volledig gereviseerd afgelopen jaar bij een kmstand van: 231.xxx. Altijd in onderhoud geweest bij Autoland van den Brug in Sneek. (VAG-dealer) APK VERVAL DATUM: November 2013 Kmstand nu: 234.xxx. (dit loopt nog op) Revisie bestaande uit o.a: - Nieuwe kettingen en geleiders - Nieuw thermostaathuis plus sensoren en thermostaat. - Nieuwe oliepomp en filters - Nieuwe Distribitieset incl. waterpomp en hulpwaterpomp - 10W40 olie - Nieuwe koppeling en drukgroep Dit is uitgevoerd bij Autoland vd Brug in Sneek, door mij en een bevriende monteur aldaar. Datum: 31-07-2012 Het blok is dus nagenoeg nieuw. (alle rekeningen heb ik erbij ;) ) wat is er verder vervangen: - Versnellingsbaksteun 23-3-2012 - Wiellagerset, Remblokken, Stuurdeel 13-9-2012 - Abs handremkabel en sensoren achter 23-5-2012 - verschillende sensoren 11-4-2012 - K&N luchtfilter in originele luchtfilterbak 6-3-2012 - Nieuwe aanzuigbuis na luchtmassameter 14-11-2011 - Nieuwe bougiekabelset en bougies 24-4-2012 - Nieuwe draagarmrubbers (rondom) 23-4-2012 Opties: - in nieuwstaat verkerend lederen interieur. (Bij bestuurderstoel zit helaas een stiksel los) - '92-er Vento front met inpro koplampen (moet nog in kleur gespoten worden) - Usa achterbumper (moet nog in kleur gespoten worden) - Elektrische ramen voor - ABS - Airbags - Elektrisch verstelbare buitenspiegels - MFA (Boardcomputer) - In hoogte verstelbare stoelen - Notenhouten stuur. (origineel VAG en zeer zeldzaam :cool: ) - 2 sleutels met centrale vergrendeling met comfortmodule en afstandsbediening - Vmaxx schroefset in hoogte verstelbaar. - Rvs uitlaat vanaf de kat. Audio: - Magnat Edition Set 4693 in hoedenplank en kofferbak (2.000 Watt) - Mtx Speakers in de deuren - Pioneer tweeters in het dashboard De combinatie van dit alles produceert een leuk stukje geluid. :D De achterbumper, grill en motorkap zijn nog in de kleur: Mystic blue pearl effect, dus moeten nog even in kleur gespoten worden. (valt bijna niet op er zit weinig verschil tussen DM en MBPE :thumbup: ) De vr6 is altijd netjes warm gereden en met zorg behandeld. Vraagprijs voor de auto op Audi S3: 2350,- :eek: De auto is te bezichtigen in Sneek. Ik sta open voor biedingen, maar dan wel naast de auto. Schroom niet om een PBtje te sturen of een mail: s.j.g.deboer@gmail.com Bellen mag ook op nr: nulzes-19570677 :thumbup: Dit is een zeer goed onderhouden auto er is zoveel aan gedaan dat ik zeker het e.e.a. ben vergeten. Kom kijken en overtuig jezelf! :thanks: Mvg, Sven |
Gisteren de Audi's, met hagel nieuwe Nankang NS-1, gemonteerd. Foto's toegevoegd + Prijswijziging. Dus bij deze een: up :thumbup:
|
De vr6 gaat weg op de audi's. Audio laat ik zitten, alleen de radio hou ik zelf. Motorblok ff gepoetst
Tevens up |
Van €2850,- naar €2500,- en de prijs blijft bespreekbaar mensen. Wie maakt me los!
|
Goed bod wordt overwogen! Auto mag ook weg zonder de wielen, maar dan moet je zelf even vervangend rubber meenemen. (en natuurlijk kunnen we het dan over de prijs hebben ;) )
|
Up! :)
|
Heb wel belang bij de golf mits ik mijn jetta er op in kan ruilen
|
Hey Arjan,
Doe maar een voorstel incl. Inruil van je jetta. En heb je wat foto's? Mag via whatsapp: nulzes19570677. Mvg, Sven |
Ik zou interesse hebben.
Kan je mij je prijs via PM doorsturen? - Vento front moet ik niet hebben (motorkap & lampen) - USA achterbumper ook niet (heb nog een OEM liggen thuis) - S3 velgen ook niet (breng mijn eigen rubber mee) Mvg, Marc |
Mag dicht, auto is verkocht. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 11:57. |