complete golf 3 1.6 abu, elek. ramen + schuifdak in onderdelen
hallo,
heb vandaag een 5-deurs golf 3 gl met 1.6 abu motor binnengekregen.. deze mag compleet weg in onderdelen, , het gaat om een goedlopende 1.6 abu motor die nog compleet lopend is met bak, aandrijfassen, ecu, bobine, ontsteking kabelboom, enz motor compleet met alles erbij kost 280 euro (172.000 gelopen) compleet golf 3 gl interieur zonder scheuren of instapschade 80 eu subframe met motorsteunen 25 eur draagarmen 20 eu per stuk fussees met remklauwen voorkant 45 euro per 2 achterverlichting origineel golf 3 GL 20 euro koplampen (1 sterretje in de rechter) origineel 20 euro middendemper en einddemper origineel 15 per demper complete stuurbekrachtiging (pomp, leidingen, reservoir en stuurhuis) 50 eu alles totaal mag weg voor 150 euro zonder de motor met toebehoren heb de auto naar de sloop gebracht dus heb geen losse delen meer die niet in de liijst staan verzenden is mogelijk met de kleinere delen, anders ophalen omgeving venlo voor fotos nog even mailen gr. wilco |
waar wil je nog meer vragprijzen bij dan..? staat volgens mij niet meer als de motor, dakraam en elektrische ramen.. motoronderdelen verkoop ik nog niet los
gr. wilco |
Quote:
hierbij willen we graag prijzen, Als je het aanbied moet het geprijsd zijn. |
kleur?
|
maaakt niks uit raviii, van de carroserie wil je echt niets hebben, nog nooit zoon slecht casco gezien...
gr. wilco |
up
|
slot?
heb je een werkend achterklep sluit mechanisme? en eventueel een rechter deur handgreep?
Is voor een niet autogerelateerd project (zijspan) en er hoeven geen sloten/sleutels bij te zitten, het gaat mij alleen om de mechanische delen om een veilige sluiting te kunnen maken in de deur van het zijspan. voor info over de betreffende deur zie: http://www.motor-forum.nl/forum/lis...tjeknor-92.html |
ik zal even kijken voor je, de sluitingen werkte gewoon nog wel, alleen even kijken of ik ze fatsoenlijk kan demonteren
gr. wilco |
Quote:
Bedankt!! mvg Steven |
Ik heb interesse in het complete schuifdakje.
|
dat kan, stuur me ff pb, heb hem gewoon werkend gedemonteerd, is met het schakelpaneeltje compleet, zal ook ff kiek voor de kabelboom nog
gr. wilco |
up
|
up
|
stuurpomp ook los te koop? dan graag pb met prijs incl verzendkosten
|
up
|
upje
|
upje