Golf 1 lenso bsx 16 inch??
Zoals boven aangegeven, vraag ik me af of 16 inch velgen (lenso bsx) passen op een golf 1 uit 1982. zo ja welke bandenmaat en welke et waarde zouden jullie aanraden? Ook nuttig om te vermelden: hij is 4-5 cm verlaagd.
Danku |
bandenmaakt zou 195-40-16 mooi gaan, et aan de hogere kant, bv ET40 oid, maar dat hangt ook af van de breedte.
|
Velgen zijn 7,5J
Et waarde is te kiezen in ET38 en ET20 dacht ik |
ok met deze info kan k ze gaan bestelle dank je voor de info
|
Eerlijk gezegd zou ik even doorsparen en gewoon voor BBS gaan. Lenso is absoluut niet dezelfde kwaliteit. Maar als het je om de look gaat...
|
Quote:
tuurlijk zijn bbs rs velgen niet te vergelijken maar ik ben momenteel student en ik kan mij zo n set gewoon de eerste jaren niet veroorloven |
Een setje nieuwe lenso's met behoorlijke bandjes gaat je al minimaal 600 euro kosten. Ik zou doorsparen.
|
Voor 6 Meijer koop je hele mooie echte niet bbs wielen
|
Het gaat toch om het model van het wiel ?
Niet om de naam die erop staat waarvoor je meer moet betalen |
Er zit ook een wereld van verschil in de kwaliteit van de velgen he :D
|
Inderdaad. Pak dan beter zoiets:
http://link.marktplaats.nl/650075977 |
Quote:
onder een golf 1 kun je aan de voorkant niet heel veel kwijt ik zet er altijd 15" onder dat past perfect. en als jij lenso wilt gewoon doen. en wil je echte ook gewoon doen. laat iedereen in zijn waarde zeg ik altijd :thumbup: mvg sjaak |
Quote:
sorry maar die velgen vind ik helemaal niet passen bij een mk1 |
Ik zou zeker geen nieuwe kopen, ze staan met bosjes op mp en ook wel hier op het forum te koop. Dan kun je voor twee honderd euro klaar zijn incl. banden, want meer zijn ze niet waard.
Voor de zes honderd die ze nieuw kosten koop je ook een set kwalitatief goede velgen die in "de scene" wel gewaardeerd worden. En nog veel belangrijker, wil je iets anders verkoop je ze weer voor ongeveer hetzelfde geld. |
Quote:
Ik verkocht tie van mij voor 350€ :D en hier heb ik weer opknap setje BBS RM voor gekocht :D die me nou nog het drie dubbele gaat kosten :thumbup: |
Dat zeiden ze tegen mij ook dat ik voor dat geld echte kon kopen
Nou ik ben ze nog niet tegen gekomen en inderdaad dan moeten ze nog opgemaakt worden en dat kost ook veel geld Ik kan en heb er niet het geld ervoor |
het gaat me nu eigelijk niet om welke velg nu het beste is, maar welke velgenmaat perfect is om de kast te vullen voor een verlaagde golf1
|
16 inch nemen met platte band
|
15 inch nemen met platte band en de auto is zeer laag zetten m/d schroefset.
|
Voor 38 achter de 20'ers denk dat dit mooi zal vullen
|
All times are GMT +1. The time now is 08:20. |