Garage uitverkoop MK1 MK2 en MK3
Heb de garage eens uitgemest en heb volgend te koop:
MK1 Setje kuipstoelen merk prince met onderstelen MK1 150 euro Benzinetank MK1 GTi 100 euro GTi Interieur 2 voorstoelen en achterbank in groen grijs Bestuurders stoel licht beschadigd rest in goeie conditie 50 euro Dashboard GTi Compleet met middenconsole en onderbakken 30 euro Motor 1.6 GTi Geheel kaal zonder bak 2 kratten bier MK2 Soudboard voor golf 2 zonder boxen compleet met touwjes en scharniern Kratje bier MK3 2x voorbumper origineel Gespoten in rood kleurcode weet ik zo ff niet. Alle 2 voor 130 1 voor 75 Heb verder nog wel wat MK1 spul liggen Grill dubbele koplampen enz enz Roep maar en ik kijk of ik het heb |
Heb je geen foto van de GTI stoelen?
|
En waar woon je ?
|
Ik gok op Zuid-Limburg:D
|
Dan geef ik geen twee kratten bier voor dat blok .. benzine is twee keer zoveel ;)
|
Quote:
Heren goed gegokt woon in zuid limburg. Nou als je van ver komt kunnen we wel over de prijs praten. Staat mij in de weg en als ik er iemand blij mee kan maken hoor ik het wel. Heb trouwens ook nog een 1.8 onderblok liggen die krijg je er dan gelijk bij. Ik hoor het wel allemaal |
hey die soundboard heb je daar een foto van???
kratje bier is natuurlijk altijd goed te doen... welke meeting ben je binnenkort dan kunnen we afspreken... |
Quote:
foto regel ik je na dit weekend wel Ben waarschijnlijk volgende week in Sevenum op de weekendmeeting voor 1 dag. Anders moeten we kijken of er iets anders te regelen is. |
ik zie dat je een link heb staan van de vwclubzuidlimburg...
dat weekend ben ik daar ook te vinden misschien dat we het dan kunnen regelen... |
Quote:
ja ik ben komend weekend in Sevenum op die andere meeting en natuurlijk op onze eigen meeting eind juli. Ik hoor het wel van je |
he check even op vw forum je pb heb je daarop gepbt
|
ok dan...
bij deze is de soundboard geruild voor een krat bier... zal nog effe met de rest overleggen wie er mee gaan naar de weekend meeting en inschrijven daarvoor... |
All times are GMT +1. The time now is 00:44. |