Voor Golf2
Voor mijn Golf2 uit 1984 zoek ik nog een aantal onderdelen namelijk
- verstelbare spiegels kleine spiegels , mag in kleur zijn hoeft niet (liefst in kleur Gambiarood) - booskijker lipje bovenaan grill (voor enkele koplampen) liefst in kleur Gambiarood - Motorkap Gambiarood in goede staat eventueel te ruil tegen een Beige motorkap - Oud type Passagiersdeur Gambiarood (zonder roest en deuk vrij) - Afdekkapje sleepoog (voorfront) oud type - dunne stootstrips zijkant 3-deurs - rode biezen bumpers - nieuwe kachelradiateur - 2x groen getint achterraam met of zonder gaten voor spoiler (hoeft geen rubber bij te zitten) Ik hoor het graag. stuur gerust een PBtje of bel 0643093877 :thumbup: |
heb een grill met booskijker op overschot,
is wel in een vies groen... bij interesse... |
kachel radiateur heb ik splinternieuw in de doos ;)
|
Quote:
Bedoel je daarmee een platte zwarte plastic strip van een paar mm dik en ca. 5 cm breed? Daar kan ik nl. wel aankomen, denk ik. PS.: Heb je (of weet je) een foto waar ze op staan? |
Je moet eens kijken op winparts.nl, daar hebben ze wel bumpers en waarschijnlijk nog andere dingen.
|
Quote:
winparts heeft een hoop troep wat niet past. lekker origineel zoeken :thumbup: |
Quote:
Laat ook maar... |
Sorry voor late reactie ik zocht de dunste uitvoering die de golf2 in de eerste jaren.had volgens mij zijn die 2.5 cm dik
|
up!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:34. |