Te koop aangeboden complete G3 voorkop....
Ik bied hier aan een complete golf 3 kop.
L+R voor scherm zonder knipperlichten,Rvscherm met t4 rooster. Motorkap golf 4 look zonder ruitensproeiers,binnen en buitenkant strak gespoten. Inpro golf 4 xenon look koplampen zonder angle eyes (zwart) Cl Grille met Chroom embleem. Amerikaanse voor bumper clean met porsche 996 knipper lichten en heldere mistlampen,heldere amerikaanse side lights. Front vr6 met Carbon slotplaat. Alle gespoten delen verkeren in nieuw staat en hebben geen schade. De vraagprijs is 1000 euro Ik verkoop NIKS los ,alles in 1 koop. Voor meer info aub mailen op mivw1@hotmail.com Nogmaals,alles in 1 koop!!!! www.mivw.nl |
jammer dat ik een type 2 heb ;) ;) ;)
is dat dezelfde golf als die in de performance VW stond met die mooie wielen ;) ;) |
Super spul! jammer dat je het verkoopt wat komt ervoor in de plaats?
|
Ik ben het gewoon zat ,het wordt weer eens tijd voor iets nieuws,andere auto bouwen zit er even niet in met de kleine op komst,geen geld en geen zin in dit jaar,volgend jaar ga ik aan een nieuwe mobiel beginnen.
|
ja als hij dat nou verteld is de lol eraf !:D:D
|
ben benieuwd wat je er nu van maakt...
golf IV cabrio front? maarre kinderstoeltje in dezelfde kleur leer is ook cool hoor! ;) |
Quote:
ooh ja?.. ;) :biggrin: |
exclusief front, voor een mooie prijs. de knipperlichten zijn wel van een 993, aangezien een 996 de knipperlichten geïntegreerd heeft in de koplamp-unit.
|
996
993 |
Emiel ik heb je een mail verzonden.
|
:biggrin:
|
Quote:
Sorry maar ik heb je terug gemaild en krijg een vreemde reaktie van ieman die nergens vanaf weet,ene Sander koot?????????????? Bel me anders effe,de kop mag weg voor 1500 incl spuiten en montage!! :eek: |
Bij deze kan ik melden dat de neus compleet verkocht is.
|
Aan Mister Cabrio1 voor een Jetta 3 toevallig?? :)
|
ik zeg niks............
|
Hahaha, ik wacht het dan wel geduldig af.
|
All times are GMT +1. The time now is 11:05. |