Gezocht 2 deurs (coupe) Jetta 1.5 type 1
Hoi,
ik ben op zoek naar een 2 (coupe) deurs VW Jetta Type 1, 1.5 en handbak, liefst wel nog behoorlijk knap, heb eventueel nog een golf 3 1.4 in te ruilen! :) |
Zoiets ? ;)
|
Coupé zeg maar...
|
2 deurs zeg maar ;)
|
zie PM ;)
|
Gert:
zoiets ja! maar dan met bumpers ;) (wel leuk ding overigens!) en ja tis natuurlijk 2 deurs (coupe) :) |
Of zoiets.
Deze foto is van ongeveer 2 jaar geleden Ik heb hem nog wel, is verlaagd met vogtland veren, velgen inmiddels verkocht rode koni's achter 100.000 originele km. dealer onderhouden met serviceboekje 1.5 ls van oktober 1981 met wel een beetje werk, niet voor apk kan bijna zo afgemeld worden als je interesse hebt pm me maar ff groeten eddie |
Quote:
Bumpers heb ik nog liggen hoor Alleen er zit nagenoeg geen overbodig interieur meer in ;) |
Quote:
ah okej, ja ik zoek er 1 die nog redelijk origineel is, zodat ik me eigen projectje zo goed mogelijk uit kan voeren! :D (ik maak vast nog wel een verslag van het projectje hier opt forum als ik er 1 heb! ;) maar iig bedankt voor t aanbod! |
eddie je heb pb!
|
Gevonden: Jetta GLS 1980.
Goeie morgen,
Ik heb een schitterende en goeie Jetta GLS van 1980 overcompleet. De auto is helemaal origineel met een 1.5 motor (JB) en handgeschakeld. De auto is voorzien van NL-kenteken. Mail naar dick@wandosa.nl, dan kan ik foto's reply-en. Komen kijken is beter natuurlijk. Groeten, Dick Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 07:17. |