Golf 2 1983 Geheel in onderdelen.
Hallo,
Ik heb een golf 2 uit 1983 die bedoeld was als vr6 project maar hier kom ik niet aan toe en heb er ook geen zin meer in. Het was een 1.3 cl uitvoering. Het front de motor en het gehele dashboard is uit de auto verder zit alles er nog aan. duidelijke foto van de stoel Aangezien ik prijzen moet noemen hierbij een lijstje Grill 10 euro Koplampen 10 euro Achterlichten 10 euro Voorbumper 10 euro Achterbumper 10 euro Deuren 30 per stuk Achterklep 20 euro Interieur geheel compleet voor en achter 50 euro Dashboard geheel compleet nette staat 35 euro Km teller staat op 68000 25 euro Spiegels 15 euro Voor andere dingen waarin interesse is laat het weten dan kunnen we onderhandelen. Auto mag ook in één keer geheel weg het liefst ruilen tegen een paar velgen ofzo. Even ter aanvulling de motor is al weg was het vergeten te melden. Onder de auto zit een nieuwe schroefset is gewoon NIEUW en zit in het kopervet heb ik gemonteerd en toen der tijd een paar keer mee gereden. Zitten standaard stalen velgen onder Mijn woonplaats is Odoorn in drenthe. Groeten Han. |
Typetje wel beginnen te slopen maar niet afmaken.. :shake:
Jammer van de 83er. Voor de geïnteresseerden onder ons, wat is de prijs voor de complete auto? |
Blokje en dash erin en terug de weg op !!
|
Heb me speciaal geregistreerd om hier op te reageren. Zo een propere 83'er breek je niet af voor onderdelen, punt...
Mja soit, kan ik mijn 83'er wel compleet maken. Verzend je onderdelen naar België? |
Doodzonde dit te slopen! :shake:
Er rijden nog maar 183 (!) 83'ers rond in NL en als deze zo net is als hij lijkt op de foto is tie als geheel echt wel meer waard dan in onderdelen. Ik zou er nog eens over nadenken! |
Heb je het blok en alles er nog wel bij?
Heb je een prijs voor de hele auto? |
Dit moet niet gesloopt worden. Compleet verkopen levert meer op. :thumbup:
|
Ik heb intresse in je voor en achterbumper, gril en steenslag strippen bij de achterwielen en de motorkap en voorschermen als deze "schade vrij" zijn? :)
Ik hoor wel als deze in onderdelen weg gaat. |
Quote:
Is ook dood zonde maar ik kan de ruimte en de tijd er niet meer voor vrij maken. omdat het moet 800 euro voor de complete auto let wel de wielen zitten er niet bij |
Quote:
Ik zal eerlijk zijn de foto's lijken heel wat mooier dan dat het in het echt is. Verzend liever niet naar belgie als ik eerlijk ben. |
Quote:
Om even te helpen. Verzenden kan gewoon via track and trace. Zo loop je beiden geen risico. Verzendkosten zijn alleen dan wel iets hoger. |
Heb je ook al een berichtje gestuurd afgelopen weekend, maar nog geen reactie terug gekregen!
|
Ook geen reactie weer gehad :confused:
|
verkocht aan mij op schroefset na !
En ja deze 83er gaat gered worden bouw hem weer netjes op |
Quote:
Super! :thumbup: En hou ons op de hoogte met een topic. :) |
Quote:
Zoals we hier in de streek zeggen: sjikke bal! Mooi dat hij in goede handen is terecht gekomen. Succes ermee! |
@ ketje, mag ik je interieurfoto gebruiken voor een zoektocht ernaar? ;)
zo niet, hoor ik het wel :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 07:26. |