mk1 rabbit diesel
Goeiendag ik ben Ben uit het gelderse elst.
werkzaam bij beekman-demontage in Brummen. en heb gister samen met DieselRoy (super bedankt) een amerikaanse golf 1 diesel gehaald. bouwjaar 1981,1990 naar nl,ekomen 1600 na diesel. ga proberen hem apk klaar te krijgen voor de mwm. hij is niet verrot maar heeft 2 jaar lang buiten gestaan dus beetje groen. er zitten een hoop details op mis alleen een paar kleine dingen maar die vind ik wel. plannen zijn om hem technies weer goed te maken en dan steeds dingen aan te pakken zoals interieur motorisch en als laatst misschien weer opnieuw laten spuiten. binnenkort komt er een schroefset met ronal turbo's onder Mvg Ben |
|
Leuk ding. Ik houd van die US interieurs
|
Leuk! Mooi van binnen deze us modellen.
|
Doe Arie de groeten :P
Een half jaartje geleden had hij een prachtige Rabbit GTI staan op Pirelli's. |
thanks alle
klopt heel mooi ding staat nu in ede bij een liefhebber. ben nu bezig met de verlichting weer in orde te maken ruitenwisser doet niks aanjager doet niks handrem werk perfect,had wel verwacht dat alles vast zou zitten wil na de apk de sidemarkers weer aansluiten gordel waarschuwing,dat soort details. |
Ziet er goed uit ben
|
Mooie auto, heb je die toevallig ergens in omgeving Heerlen/Hoensbroek gehaald?
|
thanks jerry.
ja klopt heerlen komt hij vandaan |
Heb ik ook nog naast gestaan. Eigenaar ging hem toen niet weg doen, stond toen te kijken naar een golf 2 daar. Zag er toen echt nog leuk uit.
|
ja is nog wel te redden eerst apk erop proberen te krijgen deze week voor de mid winter meet.
|
Gaaf ding !
|
Erg mooie uitvoering! Succes met het project!
|
toevallig in heerlen bij raymond gehaald?
Leuk zo'n amerikaanse. Suc6 met het project...ben benieuwd naar foto's tussendoor. Weet je ook nog iemand met een golf1 gti toevallig voor niet al teveel geld? |
succes met jou project!! grt
|
All times are GMT +1. The time now is 15:59. |