golf 2 gti 1990 kleurcode LA9V (brillant zwart) compleet in onderdelen
hallo,
heb een complete golf 2 1.8 gti gedemonteerd zit een 1.8 8v RP motor in, alle delen van de motor zijn los te koop verdere losse delen: set koplampen 15 euro dashbord met middenconsole 30 euro buiitenspiegels 15 euro originele lip voorkant 15 euro brandstofpomp in de tank 20 euro voorste motorsteunbalk 15 euro origineel kriksetje 10 eu slotplaat 15 eu zwarte hoedenplank dragers met speaker 20 euro originele einddemper golf 2 1.8 gti 20 euro originele middendemper golf 2 1.8 gti 20 euro schakelstang met pook en mechanisme 25 euro voor fotos even mailen naar wilco_hoezen@hotmail.com alles bij elkaar voor 100 euro prijzen zijn vraagprijzen dus bied maar raak op te halen omgeving venlo, verzenden kan ook met de kleinere spullen gr w |
Dikke of dunne bumpers ?
|
dunne bumpers
|
Bumpers opsturen zal er niet inzitten waarschijnlijk? Want om nou even naar venlo te knorren... :D
|
nou als je persee wil en ik moet er meerdere versturen dan gaat dat wel.. laat ik het gewoom thuis ophalen, zijn gewoon dunne bumpers en zwarte bies
gr wilco |
Zal sowieso de beide bumpers worden, dus dat scheelt al!
Heb je enig idee wat de verzendkosten zijn voor de 2 bumpers als je dit bundelt als 1 pakket? |
dit kost 15 euro extra, dat is voor verzenden en thuis ophalen omdat ik er dan niet mee naa het postkantoor hoef..
bumoers hebben trouwens een gewone zwarte bies weet niet of je een kleur perssee nodig had... gr wilco |
Interieur wil ik komen halen
grtz |
en de remmen met remklauwen ook
grtz |
|
Hey Wilco,
Voor €30.- incl. verzenden wil ik ze allebei dan wel hebben. :-) Bies maakt mij voor nu helemaal niks uit, ik wil gewoon de standaard bumpers er weer op. Laat maar even weten of je akkoord gaat, en evt. met rek. nummer. via p.b |
ik laat het je nog weten dit weekend, er is 1 iemand voor je met de bumpers als die ze niet hoeft dan laat ik het weten
gr wilco |
Dan hoop ik dat hij ze niet hoeft. :-)
Ik wacht rustig af, en hoop nu het beste haha. gr. Pascal |
uwe beste klant hierHahaha, interieur nog goed en welk?mail je me enkele foto's
|
ik zoek nog een setje originele deurklinken en een goed functionerende kachelweerstand zodat mn aanjager weer op 3 snelheden draait..
|
deurklinken zitter er nog aan, maar moeten even schoon gemaakt worden, kachelweerstand weet ik niet of die nog werkte maar die zit er ook nog in.. alle draadbomen zijn er al uit, dus kan niet meer testen
gr. wilco |
Quote:
Ben inmiddels voorzien, toch bedankt voor je reactie! |
ik wil je rembekrachtiger wel.
Gepmt |
Heb je nog een koelventilator met kap erbij?
|
nee helaas niet, alleen van golf 3 maar dit past niet..
gr. wilco Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:14. |