Toen en nu, leuke pics
Dit vond ik wel een hele leuke om met jullie te delen.
|
heb je er nu anders wielen onder??
wat heb je met die bbs en gedaan dan? |
waarschijnlijk is de laatste hoe de golf er nu bij staat... vrij logisch he
|
Cool, ik herinner me idd die foute wieldoppen nog :)
|
bovenste is toch nog met die spinner wieldoppen? ziet er goed uit iig! (met de bbsen dus eej)
|
wat een verschil zeg!
hier de mijne: en met schroefset en P-sletjes zag ie er zo uit: maar nu ziet ie er weer anders uit... hoog...15 inch...groene achterklep.. |
Haha cool man dit, echt heel toevallig ook op dezelfde plek.
Met de BBSen is nu. De BBSen zijn binnenkort te koop omdat er 2 delige op komen ;) |
Quote:
|
jeps 4*100 6j et 45 15inch zijn in goede staat, alle doppen erbij, maar wel zonder banden omdat die op de 2 delige komen. geen stoeprandschade alleen 1 klein miniscuul stukje van 2mm.
Vraagprijs is 200 euro |
@Black_Devil: Hou me graag aanbevolen, laat maar ff weten wanneer ze eronder vandaan komen.
Nemen we dan wel ff contact op :) |
Prima jij bent de eerste!
|
mijn eerste golfje bovenste voor
onderste na :) bj 1981 1600cc helaas verkocht weet niet waar die nu is kenteken GL-62-FF |
Kijk das ook een leuke pic!!
|
Das een heel verschil. Stukken beter.
|
Die van paddy is er zeker niet minder op geworden toen!
Ik zal ook ff een bijdrage maken: Voor: En zo is ie nu: |
@ henk.
luchthappers motorkap er nog ff af...bumpers en spiegel in het zwart...knipperlichtjes weer oranje...gaatjes door de sideskirt ff dichten...en plat op zijn kut... en je komt in de buurt..:D |
Het plan is om er weer een originele pirelli van te maken.
|
Quote:
ik vind hem persoonlijk al stukken beter dan hij was :wink: succes met je verder werkzaamheden |
Quote:
Echt super netjes! Goede hoogte, mooie velgen, nette lak. Perfect gewoon :cool: Welke BBSjes zijn die eigenlijk? En zouden die ook mooi onder een MK2 staan? :rolleyes: |
VOOR:
NA: |
All times are GMT +1. The time now is 02:23. |