startprobleem golf II PN 1600
Hallo,
Na 300.000 km op de klok begint ons dagelijkse golfje ernstige gezondheidsklachten te krijgen, Het haat om een 1.6 PN uit 90 benzine automaat, koude start gaat zeer slecht, na 3 minuten lang door starten begint hij sputterend tot leven te komen, warme start en ook na een paar uur weer stil te hebben gestaan slaat hij meteen aan! Bobine met bougie kabels en verdelerkap vervangen, carburateur schoon gemaakt, vacuum intact.........geen enkel idee wat het zou kunnen zijn :screwy: |
Doet ie van mij ook, ligt waarschijnlijk aan je carb een onderdeel defect of vaccuum probleem.ik spuit er remreiniger in dan doet hij het gelijk,paar keer herhalen en blijft ie lope hahaha,,das de snelle manier om te starte nu en idd warm nergens last van of na paar uur tis echt koude start.
|
Als je Carb schoon en je vacuum intakt is, zou het ook nog de voetpakking kunnen zijn, en dat je carb. schoon is, wil nog niet zeggen dat er mogelijk wat kapot is natuurlijk!
Neem anders even contact op met Igor, op het Forum bekend als DragonGr Dragon Zie link: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=109056 Deze beste man heeft hier het meeste ervaring met deze krengen! Succes in ieder geval. |
Inderdaad, met remreiniger slaat hij hier ook gelijk aan, ik ga nog eens verder zoeken en anders zal ik even gebruik maken van de expert! bedankt voor de link :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:47. |