Knipperlicht problemen
Allen,
Sinds gisteren doen de knipperlichten in m'n Golf raar. Het volgende is er aan de hand: -Als ik m'n gewone verlichting aan doe gaat het knipperlicht lampje op het dashboard al half branden. - Geef ik dan richting aan gaat hij fel branden (continue) maar werken de knipperlichten niet. - Tijdens het rijden gaat het lampje uit eindelijk uit, geef ik dan richting aan gaat hij weer fel branden, maar werken de knipperlichten nog steeds niet. - Alarmlichten werken dan ook niet. Het vreemde is, zet ik m'n motor uit (en weer aan), dan werken ze wel.... Net als de alarmlichten. Soms gebeurd dat tijdens het rijden ook, dat ze het dus opeens weer doen... Ze doen het dus echt "wel/niet/wel/niet" :D :screwy: Wie kan me vertellen in welke richting ik dit moet zoeken? Massa probleem? Zit er misschien ergens water in? Kortsluiting? (heb niet zo heel lang geleden m'n motorruimte schoongemaakt namelijk, waarbij ik wel erg op heb gelet, maar je weet maar nooit) |
lijkt mij idd een massa probleem
|
kijk eens naar die stekkers op de achterlampunit en haal ze eraf en weer erop klikken,daar zit het probleem,links of rechts,heb dit precies eens bij een polo 2f gehad
|
Quote:
't Probleem zit hem in alle 6 de lampjes, of maakt dat niet uit? Zit de massa alleen op de achterlichten soms? Ik ben nou niet al te technisch, haha :tongue: |
3 tegelijk per x en bij alarmschakelaar idd alle 6,
Massa aan chassis volgens mij idd de achterlichten |
Duidelijk! Ik ga vanmiddag meteen ff kijken.
|
Kan ook zijn dat je relais de geest gaat (of al heeft) gegeven,..
Had zelf ook het soortgelijke probleem met mijn eerste golf diesel, ander relais gestoken en nooit meer een probleem mee gehad |
Ik wilde er gister middag even mee bezig gaan...
Bij de achterlichten de stekkers gecontroleerd, kreeg als tip de accu polen. Die gechecked. Niets, in mijn ogen dan, kunnen vjnden. Knipperd getest. Alarmlichten getest. Niets aan de hand :-[ @dutch jetta. Welk relais is het? |
volgens mij nr 21
|
All times are GMT +1. The time now is 14:50. |