koppeling\sinterplaat
vraagje wie van jullie weet of hier nog normaal mee te rijden is op de weg, en dan bedoel ik aangrijpen van de koppeling. ik heb laatst wel een 4 pads sinterplaat gemonteerd in de golf 2 circuit auto, en dat is alles of niks :D zou deze meer slip hebben of is dit ook gewoon niet tedoen voor straat gebruik. graag zo zsm antwoord :D van mensen met ervaring met dit soort koppelingen :) |
Ik heb nu een 6 pads sinterplaat ZONDER die veren, dus gewoon star. Ik vind dat er nog erg goed mee te rijden is op de weg voor dagelijks gebruik. Wel even beetje wennen met wegrijden maar goed te doen hoor :thumbup:
Hier de sinterbronzen naast m'n originele koppeling :D |
oke en die plaat die ik laat zien is zelfs nog een beetje geveerd op de tangiaal veren, vrijdag ga ik de plaat ophalen, teminste als ie er in het echt er ook netjes uit ziet :D
|
Ik vond het verrassend hoe goed de koppeling zich nog liet bedienen voor 'normaal' gebruik. Klein beetje wennen, maar erg goed mee te rijden :thumbup:
|
Is perfect mee te rijden hoor Stefan!
Zou wel kiezen voor de geveerde uitvoering ivm de standaard bak... Blijft beter heel ;) |
Is idd wel goed te doen, wel ff wennen want voelt wel bruter aan.
Ik heb zo'n plaat al 14000 km achter de 16v in de golf 1 zitten. Wel al een keer de "sinters" laten vervangen en vliegwiel weer vlakgedraaid. :) |
Starre (niet geveerde) platen heb ik wel zien scheuren trouwens bij straatgebruik.
|
Ik heb ook een starre plaat wel eens zien scheuren, dit was alleen een variant met plek voor 6 blokjes waar er 4 opzaten. Toen waren de twee lege plekken compleet afgescheurd.
|
All times are GMT +1. The time now is 16:46. |