VAG electrische ramen passend maken?
heeey iedereen
ik heb een jetta 5 deurs en wil er graag electrische ramen in. Nu heb ik op internet al verschillende universele setjes gezien waarvan ik die van Spy het meest interssant vind. 1. Wat vinden jullie van de Spy (of andere universele) setjes? 2. Kan ik ook setjes van andere VAG modellen aangepast krijgen? graag links en voorbeelden aub. alvast bedankt voor jullie reactie. :thumbup: |
Ik heb ook die van Spy de zware uitvoering.
En dat gaat prima in de MK1 :thumbup: |
Quote:
kan je me voor de zekerheid ff een link sturen van de modellen die jij hebt hoelang heb je ze er al in? was het makkelijk in t bouwen? kan je me een foto sturen van de positie van de schakelaars aub |
Ik heb deze gekocht en dat was precies een jaar en 3 dagen geleden.
Ik heb de zware uitvoering gekocht om dat ik vond dat mijn ramen toch niet zo licht dicht meer gingen met de draai hendels. http://www.spy-europe.nl/epages/616...Products/ER002P Bekabeling was allemaal plug en play op de 2 belangrijkste na. Zo als je op foto 1 kan zien waren de aansluitingen op de motoren een beetje vreemd Op de boom naar de motors toe had ik roze en geel en op de motors zaten rood en blauw. Maar zo als je kan zien komt Roze op de rode en de gele op de blauwe :thumbup: |
Quote:
bedankt voor jr reactie ! zeg kan je die set van 2 ook met nog een andere set van 2 verbinden? |
Lijkt me wel maar je moet dan zelf wel handig zijn want je moet dan de draden zelf gaan verlengen.
Enige wat dan niet zo mooi is ,is dat je een schakelaar krijgt met twee knopjes voor de bestuurders kant zo dat je daar de ramen zo wel links als rechts kan openen. En aan de niet bestuurders kan zit maar 1 schakelaar zo dat de passagier zijn eigen raam aan zijn kant kan openen. En dit krijg jij dan ook achter in :rolleyes: Maar als jouw raam mechanismes allemaal lekker gaan is die 4 deurs set een mooiere oplossing. En na dat ik deze set gekocht had bedacht ik me pas bij het monteren dat ik ook gewoon de raam mechanismes in moest vetten zo dat hij weer lekker liep ;) :thumbup: |
Ik heb gehoord dat je de mechanismen van een corrado en passat passend kan maken. Heeft iemand hier ervaring mee?
|
slinger steekt +/- 1,5 cm uit
|
Iemand?
|
up
|
All times are GMT +1. The time now is 12:22. |