set BBS RN016 16"x7,5J 5x100 ET35
Heb hier een setje originele BBS RN016 16"x7,5J steek 5x100 ET35
Mooie velgen, zonder banden, in goede staat, met inox BBS ventielen. Made in Germany, geen replica's. Nog in originele lak. Lichte stoeprandschade op paar plekjes, doch herstelbaar. 1 velg was beetje besmeurd met bandenlijm, zou dus kunnen lekken ?? Kan ook de band geweest zijn natuurlijk. Heb de velgen zelf nooit gemonteerd gehad. Centercaps spijtig genoeg niet meer aanwezig, maar deze zijn nog te vinden in de shops. Vraagprijs +- 300 of een goed bod Velgen af te halen in Dessel, Belgium Contact 0032 479 21 43 22 Zijn deze velgjes ondertussen niet beetje zeldzaam ? Graag enige repliek vd kenners onder jullie, thanx. Groetjes, Dirk |
Hey bedankt, ik check het weldra. En ... ondertussen gebeurt.
|
Up !
|
Vraagje, beetje OT: welke bandenmaat zit er om, op die laatste foto? Het lijkt of er "215/40-17" op staat, maar dat kan niet kloppen denk ik...
|
Hoi, heb de foto net uitvergroot en idd ... laatste foto is 17 inch.
Velgen bestaan dus ook in 17". Heb deze foto van internet geleend, als voorbeeld. Voor alle duidelijkheid, de 16" velgen die te koop staan, is zonder banden. Grtz, |
Aha, okee! De reden dat ik het vroeg was dat ik de wielkast zo mooi "opgevuld" vond, en ik was al een het omrekenen voor mijn Golfje II... ;) Niet dat jouw velgen daar onder passen, maar ik zit wel te denken aan 14" staal met een iets grotere band dan mijn huidige 155/13. Dank je!
|
I see, misschien bestaan ze ook wel in 14" steek 4x100.
Mij alleszins niet bekend. Succes met jou plannen ! |
up
|
Zoekertje mag dicht. Verkocht ! Veel succes ermee.
|
All times are GMT +1. The time now is 13:58. |