golf 1 r32 ombouw project.
ik kocht mijn golf 1 een paar jaar geleden, had er al meerdere gehad en het bleef toch kriebelen, om er weer 1 tekopen. deze kwa ik tegen hier op het forum en heb hem eigelijk direct gekocht.
ik ben 3de eigenaar orgineel was dit een 1.1 :D na aankoop begaf de motor het al na 2 weken :rolleyes: en toen begon het. wij hadden een schade audi a3 binnen gekregen met een 1.8t er in, dus de keus was snel gemaakt 1.1 er uit 1.8t er in :thumbup: na hier een ruim jaar mee te hebben gereden, was ik het zat, en tijd voor een nieuwe uitdaging. de r32 motor :D zal en moest ik hebben. met hier onder de foto als resultaat!! topic beetje aangemaakt op aandringen van herm :thumbup: alles hangt maar hij rijd nog niet voorlopig, ik zal proberen nog wat detail foto s er bij op te zetten met wat tekst en uitleg. |
|
:thumbup:
|
zo das 1 foto :D ik ben nog in gevecht om de rest van de foto s hier te plaatsen.
|
Maakt niet uit, het idee alleen al.... :D
|
sorry word hem niet, krijg foto er nog niet op ga zondag maar weer eens verder mee proberen.
|
Haha moet ik je het morgen ff uitleggen :p
|
Stefan, :own: je bent al mooi op weg.
Als je het geheel helemaal klaar hebt kom ik graag weer een keer bij je langs :thumbup: |
koffie staat altijd klaar!!
|
eindelijk stefan......:thumbup:
|
Damn, dit ziet er mooi uit.
En wat een beest van een motor erin..voorwielaangedreven? |
jep voorlopig wel in combie met een v5 versnellingsbak.
|
|
Kijk!
De eerste twee foto's zijn gelukt! Tof, ben benieuwd naar meer :D |
Slotvanger lichtelijk verbouwen??
Oogt iig goed! |
Quote:
Je had beter een VR6 bak kunnen hebben,omdat de eind overbrenging wat langer is en je wat gemoedelijker rijd,zo'n motor is op vakantie in een G1. Super ding! |
@ bleupower inderdaad deze is demontabel gemaakt, anders ie het kiezen of delen radiateur er in en dan de motor en dan nooit meer ergens bij kunne aan de voorkant, als er wat is, en dan moet de gehele motor er weer uit voor bijv een koelwater lekkage.
@mtdi ik heb er ook een vr6 bak achter gehad, maar aangezien hij in orginele mk4 steunen hangt kwam ik beroerd weg aan de achterkant met de bak steun [onderste] nu gebruik ik de orginele mk4 baksteun wel lichtelijk aangepast :D hier nog een foto van de steun die ik eerst had, in cobie met de vr6 bak, ik ben bang dat deze steun gaat torderen, ivm de grote hoek die er in zit, in combie met het vermogen, vandaar mijn keus voor de v5 versnellingsbak |
Och,
In zo'n 02A/02J past toch alles? Dus dat kan altijd aangepast worden. Toppie! |
zo dacht ik dus ook herm, en die vr6 bak ligt er nog wel dus aanpassen kan altijd nog.
|
ziet er vet uit.ga zo door :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:33. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.