Felix scirocco
Hallo, ik ben Felix, sinds 1992 in het bezit van een Scirocco 1 GL automaat uit 1979. Daarvoor, tijdens en daarna vanaf 1985 vele Golf 1 en 2 gereden met GTI, 16V, g6O, vr6.
Ook Golf Cabrio, Corrado's, nieuwe Passats en 2 A8 (3.3 TDI 2000, en 4.2 TDI 2005) Mijn vrouw heeft met deze Scirocco gereden van 92 tot 99. In 2000 restauratie aangevangen en begin 2001 helemaal opnieuw gespoten. Na allerlei (restauratie) projecten tussendoor gedaan te hebben, uiteindelijk na 11 jaar weer begonnen met de Scirocco. Heb ook een Porsche 912 uit 1969 met een gekieteld blok en een 500 SEL uit 1986 beide in volledige nieuwstaat. Een Datsun 260Z uit 1975(volgende project) en een Porsche 911E uit 1969 staan hier ook nog te wachten. Ook nog 2 Saabs voor mijn vrouw en de babysitter (9-5 en 900). Heb recentelijk een Golf 1 16V gekocht met PL motor, KR aanzuigbuizen etc. Deze body is werkelijk te slecht om aan te beginnen ondanks dat al het plaatwerk er nieuw bij geleverd is. Dus de 16V in de scirocco, automaat eruit, kabelbak erin etc. Foto's volgen zodra ik dat heb uitgevogeld! En een foto van mijn Porsche. En deze hoort hier niet op het forum. |
welkom,klinkt goed!
|
Mooi wagenpark.
Leuk, nu eens een golf 1 die als donor dient voor de rocco ipv andersom :D |
Goed Bezig Felix..... ik heb zelf ook een Scirocco '76 staan waar een 1.9 16V KR in gaat komen... ;)
Dit hier blijf ik natuurlijk ook volgen :) |
Welkom, ontzettend dikke Porsche 912 heb je daar.
Staat ook nog een keer bij mij op het verlang lijstje. Of een 356 maar ik ben er nog niet helemaal uit. :screwy: En ohja ook nog welkom bij de scirocco clan :thumbup: |
Die Porsche.... :wuv:
Welkom op 't forum! |
leuk man gister met mijn broer ook net blok uit de rocco 1 gehaald en komt ook 16V in. Mooi wagenpark!
|
Welkom hier! Inderdaad hele mooie autos. Zelfs die Benz. :D
|
Welkom, wat een mooi wagenpark :thumbup:
+1 laag kwijl op je porsche |
Bedankt voor het warme welkom en de waardering voor mijn Porsche. Ben er zelf ook erg gelukkig mee. Is in de zomer regelmatig te zien op de zomeravondmeetings in Zevenhuizen.
|
Sjiek wagenpark! Zijn er ook foto's van de Z (waar die niet achter een stapel balken verstopt staat :P.)?
|
Helaas niet, het is een origineel nederlandse auto met NL kenteken en al het laswerk al gedaan. Moet strak gemaakt worden, maar eerst kijken welke motor, bak, onderstel etc. gaat passen. Wordt oranje met zwarte motorkap, extreem laag, sidepipe voor het achterwiel etc. Maar eerst dit project maar afronden.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:55. |