5bak inclusief toebehoren VW Golf MKII 1.6 8V
Omdat er een ander blok in de Golf gaat komen, doe ik de 5bak die er nu in ligt in de verkoop.
Ik heb afgelopen zomer de bakolie ververst, een schakelwegverkorter gemonteerd en vorig jaar zomer alle bewegende delen van versnellingspook tot bak vervangen. Hij schakelt daarom lekker strak en gesloten. Wat er bij zit: 5bak vliegwiel goede koppelingset aandrijfassen met 1.5 jaar oude homokineethoezen schakelstangen van versnellingspook tot aan versnellingsbak Ik wil hier graag €150 voor hebben. Ideaal als je je automaat wilt ombouwen naar handbak. Je bent dan alleen nog een pedalensetje nodig en een andere carburateur (automaat heeft andere bediening). Ik heb ook nog een carburateur te koop voor een handbak (Weber DMTL) voor €300,- .Mocht je deze in 1 koop bij de versnellingsbak willen kopen, dan maak ik een speciale prijs van €400,- voor alles. Advertentie van de carb: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=108710 Er kan niet meer gereden worden met de Golf, omdat deze op het moment meer koelvloeistof verbruikt dan benzine, maar om te laten zien hoe hij schakelt doe ik dit filmpje er even bij die begin deze maand gemaakt is: |
Mag je voor mij reserveren.
Inclusief carburateur. Handelen het verder wel af via PB. |
Gereserveerd!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:13. |