Golf 1, 2 en 3 onderdelen
Diversen Golf 1 en 2:
Logo's 5 euro per stuk of een goed bod (ik heb ook nog een Cabriolet logo voor Golf 1) Golf 1: Stabilisatie stangen links is alluminium en rechts is ijzer in kleur Moonlight Blue- 25 euro p/s de linkse is verkocht Nieuw: Lager versnellingsbaksteun voor - 10 euro Cabrio voorruit rubber - 10 euro Instaplijsten - 10 euro Golf 2: Ik heb diverse knopjes voor in het dashbord liggen. 5 euro p/s PM voor interesse knipperlicht, ruitenwisser hendels oud en nieuw type. 10 euro p/s PM voor interesse Goede HRC 16v, 20euro 2 lichtblauwe hoedeplankdragers 15euro per 2 (donkere zijn verkocht) achterlichten 10euro Donkere knipperlichten zijkant spatbord? de rechtse is Hella maar daar heb ik er maar 1 van. 5 euro per stuk. Golf 3: Geen idee, mistlampen, knipperlichten ofzo? 10 euro alles .. achterruit verwarming knopje 5 euro controleunit-radiateurfan - 10 euro Verzenden kost 7 euro onder de 10 kilo. afhalen mag ook, omgeving Maastricht. Goed bod mag ook via PM of e-mail :thumbup: |
Ben misschien geïnteresseerd in Het Golf GTI logo en het VW logo voor op de achterkant.
Mijn Golf is van '88, zullen die logotjes dan passen? Eerdere modellen haddn op de linkerkant 'Volkswagen' en op de rechterkant 'Golf GTI' maar naar 87 of 88 ofzo hadden ze een rond 'VW' logo in het midden en op de rechterkant 'golf gti'. mijn model heeft de laast genoemde lay out. Of zou het voor het golf GTI deel niet uitmaken welke layout de auto heeft? |
Quote:
Dat is een goede vraag. deze komt van een 1987 golf. Ik kan je wel een foto maken van de achterkant (pinnetjes) |
Quote:
Als je dat zou kunnen doen, dat zou geweldig zijn! |
Het blauwe interieur en de hoeden plank en kapjes zijn die voor een golf 1?
Groetjes Tamara |
Quote:
Nee dat is allemaal voor golf 2 dus dat gaat helaas niet passen (enkel voorstoelen passen 1op 1 de rest niet.) |
de linker stablistang is ie voor een golfje 1?
en heb je hem nog |
Golf 3:
Geen idee, mistlampen, knipperlichten ofzo? 10 euro alles .. is dit inc lampjes en aansluitingen? als dit zo is heb ik intresse! |
Quote:
Heb je deze nog en is ie helemaal heel ? Zoja dan ben ik geïnteresseerd. |
ik kan de kap helaas niet meer vinden
|
Dristri kapje 16v
Heb je dit nog liggen ?
|
up
|
Up
|
up