Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf V, VI en VII (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Jetta keert terug (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10826)

Thomas78 25-05-2005 21:34

Jetta keert terug

Jetta keert terug

RATFINK 25-05-2005 21:41

Gelijk ook maar even de dikke Jettas erbij :D

Big_Mac_Mark 25-05-2005 22:29

Sjihit! Die grijze is maximaal de bom! (die rooie ook wel, maar die grijze vind ik toch mooier...)

vwjb 06-06-2005 07:01

vette bak!!
In Amerika heet de vento en de bora toch ook gewoon jetta??

froggy 06-06-2005 09:49

Quote:
Originally Posted by vwjb
In Amerika heet de vento en de bora toch ook gewoon jetta??

ja dat is idd zo,

het is eigenlijk wel een repost maar het blijft ook deze keer een leuke wagen :D

|| RS || 10-06-2005 09:14

Toch vind ik het niet helemaal geslaagd. Dat de wagen weer "Jetta" heet vind ik super ... maar persoonlijk vind ik dat de wagen geen eigen gezicht heeft zegmaar. De neus is precies Golf en de achterkant is net de nieuwe Passat. De wagen heeft geen eigen identiteit.

Het mooiste was geweest als er een andere voorkant opzat (zoals de Vento vierkantere lampen heeft dan de Golf 3) en achterlichten die niet zo veel op de kermisachterlichten van de Passat lijken.

Uiteraard betekent dit niet dat ik 'm niet zou accepteren als iemand 'm mij gratis aanbiedt :D:D:D:D

|| RS || 10-06-2005 09:16

Trouwens ... die rode ... ?????

Gaat er een Jetta GTi uitkomen (GLi in the states) ?? DAT zou wel ubergeil zijn !!

froggy 10-06-2005 09:52

jaja das een 2.0 turbo dacht ik vermoge ontschiet me even :D

ik vind hem wel iets hebben (weet met welke wagen ik binnen een jaar of 20 kan rondrijde ;)

Steeph 11-06-2005 12:30

Quote:
Originally Posted by || RS ||
Toch vind ik het niet helemaal geslaagd. Dat de wagen weer "Jetta" heet vind ik super ... maar persoonlijk vind ik dat de wagen geen eigen gezicht heeft zegmaar. De neus is precies Golf en de achterkant is net de nieuwe Passat. De wagen heeft geen eigen identiteit.

Het mooiste was geweest als er een andere voorkant opzat (zoals de Vento vierkantere lampen heeft dan de Golf 3) en achterlichten die niet zo veel op de kermisachterlichten van de Passat lijken.

Uiteraard betekent dit niet dat ik 'm niet zou accepteren als iemand 'm mij gratis aanbiedt :D:D:D:D

Wat denk je van de Alfa look velgen!!!

Hele mooie wagen, overigens! :D
En met de naam JETTA daarmee ben ik het ook eens! :D

Grtzzz

berendd 11-06-2005 13:34

ik ben het niet eens met de naam jetta....

is namelijk klote zoeken op ebay, krijg je al die nieuwe rommel er ook tussen, waar je niets aan hebt en veel te duur is.

maar voor de rest is het wel geinig dat ze hem weer gebruiken.

edwin23 14-06-2005 09:04

Quote:
Originally Posted by || RS ||

de oude jetta was toch ook gewoon een verlengde Golf 2.

VwPolo89 14-06-2005 11:14

geef mij die grijze maar, toont een stuk groter dan die rode op foto :)

All times are GMT +1. The time now is 12:23.