Foxmanvos
He luitjes,
Ben net nieuw hier dus even voorstellen Ben Foxman en kom uit Meppel en heb sinds paar maanden Volkswagen Bora 1.9Tdi uit 2002 Kleur metallic zwart met mooi beige interieur Ik kocht hem met 212000 op de klok en ondertussen zijn dat er al 230000 Fotos post ik zsm |
Welkom op VF !! En laat maar komen die foto's.
|
:iamwithst
Welkom en idd, kom maar op met de picĀ“s! :postpics: |
Fotos zal even duren.
Gistermiddag vond een oude man het nodig zijn auto tegen de mijne te knallen met drank op. Voor/zijkant in elkaar helaas. Wordt hopelijk vandaag bij schadeherstel gebracht, mis hem nu al Hopelijk valt het mee. Ik en vrouwtje veel last van nek en rug en tanden. |
Oei, das minder nieuws. Vooral de lichamelijke klachten.
|
Net bericht dat de afhandeling maanden kan duren ivm die drankrijder.
Zo lang dus geen bolide, ben om te janken nu. |
|
Geen enkel goed woord over voor de andere bestuurder, met drank op rijden doe je gewoon niet.
Sterkte met de lichamelijke klachten! Hopen dat het lang voor je gaat duren met de schade te laten repareren en vergoeden |
Ja helaas kan het wel tijd duren eer het geregeld is.
Waarschijnlijk kan ik mijn wintersport ook vergeten omdat de auto niet klaar is dan. Verzekering tegenpartij heeft me al gewaarschuwd dat het tijd kan duren ivm de drank van hun client. Hij had nog niet eens de schade gemeld bij de verzekering en daar mag hij 14 dagen over doen eer ze hem herinnering sturen. |
All times are GMT +1. The time now is 06:19. |