Wat een pk's
|
Prachtige modellen als je het mij vraagt. :)
|
als het een 3.6 is 250pk,4.2 280pk.waar die 400 wegkomt is me dus een raadsel,er staat niet veel bij.wel stoere bakken,dat wel.
|
Quote:
idd, alleen jammer dat het benzineslurpers zijn. en op LPG vindt ik ook al jammer! wordt toch lastig voor mij om zo'n ding te rijden! :D |
zijn de mooiste audi,s v8 zal wel een droom blijven idd.
|
400 pk heeft die nooit. Het is een standaard blok zo te zien....
Moet de mijne maar weer eens aan de praat helpen. Laatst is het contactslot namelijk gesneuveld :redface: En het rijdt inderdaad heerlijk en het blijft een prachtige wagen om te zien :thumbup: @Salih: benzineslurper valt wel mee... Verbruik ligt tussen de 1 op 7 en 1 op 10 tenzij je flat-out gaat op de snelweg :D |
Quote:
ooh, dat valt dan nog niet heel tegen! :thumbup: alleen deze worden toch niet belastingvrij of wel? |
Quote:
Dat hangt een beetje af van wat ze gaan beslissen mbt oldtimers... De mijne zou in principe vanaf 2017 belastingvrij zijn :) |
ok! is wel een leuke auto om erbij te hebben.
ruime familiebak en nog snel ook! :thumbup: alleen zijn die Audi best redelijk prijzig, dan nog niet over het onderhoud gesproken! :thumbup: |
prijzig? denk dat 2000 dik betaald is... onderhoud word je inderdaad wat minder vrolijk van.
|
verbruik valt nog mee :D mooie familie autotje. :thumbup:
maar eens overnadenken. |
Quote:
voor 2 duizend valt het nog mee idd, alleen de onderhoud is gewoon om te janken helaas! :shake: |
heb net even zitten zoeken maar voor 2000 euro koop je er wel 1 maar wat voor 1.
Minimaal 3 ton gelopen en ze zien er niet uit. Hier een Duitser met 130 dkm, maar kijk eens naar de prijs. http://www.autoscout24.de/Details.a...895355220000000 |
Zo'n 3.6 v8 hebben wij nog wel liggen hoor :D
|
strippen en er een dtm replica voor het circuit van maken
|
All times are GMT +1. The time now is 04:12. |