Fault code op golf v gti
Hoi iedereen,
Kan iemand mij helpen met een fault code, mss dat iemand deze al heeft meegemaakt en heeft deze mss ook al weg gekregen. Heb al verschillende oplosssingen gehoord van garages en zou graag het gene vervangen dat er moet vervangen worden en niet zo van we zullen eens dat proberen en dan dat proberen. Hier is de code: 004767-LOW PRESSURE REGULATION P129F-001-Pressure to High-MIL on Voila dat is de fout, ze is al eens gereset maar nog geen 10km uit de garage stond die er terug op. Groetjes wim |
Laat eerst maar eens goed diagnose stellen, zulke fouten kunnen een heleboel oorzaken hebben.
|
De Ross-Tech wiki zegt;
Quote:
Dus de werking van de druksensor zou eens gecontroleerd kunnen worden om een beter idee te krijgen. |
Fout is eraf
weet ook niet juist hoe dat het komt maar als deze fout niet terug komt ga ik het zo laten. Ga dinsdag naar Vagtechniek voor distributie riem dan mag lucas er nog eens naar kijken Groetjes wim |
Quote:
dan komt het vast goed handige jongens daar pas mijn golf 5 daar laten chippen. aanrader maatwerk voor nette prijzen mvg sjaak |
All times are GMT +1. The time now is 09:06. |