Kleine zoldersale
Sorry voor de slechte foto's, weinig licht op zolder !!
- Een setje 3-delige Graku rennsport velgen in de maten 7,5x13" ET-08, steek 4x108 ! Velgen zijn in goede staat maar kunnen een kleine opknapbeurt gebruiken. Deze velgen heeft niemand ! prijs = 650€ - Setje MSW velgen, 4x100 in de maten 6x14 ET33 kan iets serieus moois van gemaakt worden !! Bovenkant gepolijst, tss de spaken zwart bijv ... deksels ontbreken ... prijs = 100€ - Setje ATS classic, steek 4x110, 6x13, heel proper, geen schade ... prijs = 100€ - een setje Cosmics, steek 4x108, in de maat 6x14" ZEER ZELDZAAM, eentje heeft las- en richtwerk nodig prijs = 250€ - een setje Speedline, prachtige cult velg ! steek 4x100 in de maat 5,5x14" ET38 erg goede staat, moeten alleen gepolierd worden prijs = 300€ - Plaatwerk polo 1/audi 50/ derby 1 binnenkant motorruimte, rechterkant, 2 stuks !! Origineel VW, NOS !! prijs = 100€ 't stuk linkerkant ook 1 stuk voorradig, geen foto van prijs = 75€ deuren polo 1 met grote sloten, 4 stuks prijs = 50€ de set ... greetz |
recaro interieur verkocht !!
|
Zenders niet te koop?
|
Quote:
Inderdaad, niet te koop :wink: |
and up you go !
|
Verkochte items zijn verwijderd en 2 nieuw setjes velgen toegevoegd !!
|
die zender tur bo 1 wielen zijn niet te koop? welke steek?
|
Quote:
NIET te koop idd, is hierboven al eens gevraagd :tongue: |
volgens mij zag ik ook tramont velgies liggen zijn die ook tekoop
|
Kun je eens van alle 4 de speedline's een foto maken, heb misschien wel intresse
|
Hallo?
|
komt in orde, weinig tijd, ik zorg er zo snel mogelijk voor !!
|
okeej, ik wacht nog ff af.
|
msw wielen nog aanwezig??
|
ja hoor nog aanwezig
|
oh je komt uit belgie?! sjit man vindt dat btje te ver. sorry had miss eerst moeten kijken voor reageren.
|
Ver? Lopen naar de zuidpool das pas ver :)
Vor leuke wielen heb je dat ritje toch wel over? 2,5 uur rijden, is toch best te doen?? |
ok wanneer kom je?? :D ;) :biggrin:
|
Gister nog even setje velgen gehaald in Huizen, is ook dik 2 uur voor me, moet je er voor over hebben toch :cool:
|
ja voor die graku zou ik wel 2,5uur willen rijden.... maar voor deze niet echt... helaas
|
All times are GMT +1. The time now is 01:12. |