Golf 2 1986 marsrood
Hierbij verkoop ik een marsrode golf 2 uit 1986. 3drs. 1.6 carb motor.
Chassis is kogelhard. Helaas heeft ie voor eens een paaltje geraakt waardoor de motorkap, bumper, linker voorscherm en frontbeplating niet helemaal netjes meer zijn. Andere schadevrije (witte delen) en voorbumper krijg je er bij. Een kennis van ons heeft de golf ooit gekocht met 57.000 km en is er vanaf de koop elke dag van Heiloo naar amsterdam mee gereden. Veel snelweg km's. Daarna heb ik hem gekocht voor de heb, maar nooit wat mee gedaan. Ik heb al minder tijd voor auto's dus er moet wat weg Interieur is ook als nieuw. Motor start direct maar na 5 sec loopt hij ff beroerd. (Klote pierburg carb), na 1 minuut loopt de motor goed. Rotor, verdeler kap en bougies net vervangen. Km-stand is 169.000. De auto staat nu in Heerhugowaard. Voor 600 mag de golf weg Beetje roest door de lak die gescheurd is door een deukje. Voorkant niet zo netjes meer. Maar nieuwe delen zijn aanwezig. 1.6 torretje Deukje op de motorkap. |
Foto's toegevoegd.
|
Up, 750 vaste prijs.
|
600 euro iemand?
Marsrode koets, leuk om er een replica Gti van te maken. Koets is kneiterhard. Een deze dagen ga ik het neusje iets opknappen zodat het weer een beetje knap er uitziet. Ik blijf er tot de tijd dat ik hem heb nog wel even aan sleutelen. Ik ben van plan om er een injectiesysteem op te zetten zodat het motortje nog beter gaat lopen. |
Mijn aanbieding geld nog steeds ;) ( Qua injectie systeem dan ) :thumbup:
|
Ja, als jij nou eens met een prijs komt! :D
|
Heb ik al gepb't afgelopen week. Zal het nogeens doen. :thumbup:
|
Is de auto er nog steeds? Is hij gewoon rijdbaar? wat mankeerd er allemaal precies aan? kortom wat moet er allemaal nog aan gebeuren?
|
Er heeft iemand voor je nog interesse, als deze afhaakt laat ik het je weten. Staat is zoals op de foto's, motor loopt koud even beroerd, waarschijnlijk de pulldowndoos stuk. Voor de rest loopt hij wel netjes. Zoals hij er nu bij staat vraag ik er 600 voor. Mocht hij gerepareerd zijn dan vraag ik er uiteraard meer voor.
|
ik hoor graag van je dus lama weten als degene hiervoor afhaakt
|
@ Viper1988, nog steeds interesse?
|
Misschien wat foto's van de actuele schade?
|
VERKOCHT!! slotje AUB
|
All times are GMT +1. The time now is 19:46. |