turbo problemen
hey iedereen
ik heb een probleem met men vw jetta 1.9tdi als ik op trek heb ik presies een fit/ lek ergens van lucht ik heb presies een turbo fluitje zitten ik hoop niet dat men turbo zelf is maar ik vin nergens waar het van daan kom wie o wie kan mij helpen mercikes al op voorrand |
intercoolerslangen al gecontroleerd?
heb ik ook een keer gehad ,is het net of je een compressorslang open zet |
Quote:
nee da heb ik nog ni na gezien. waar moet ik beste op letten. |
Quote:
alle rubberslangen van de ic even nalopen en voelen of er ook ergens een breuk in zit, gewwon even in knijpen dan voel je als het goed snel genoeg |
mijn mk5 golf fluit ook tijdens het optrekken ( ik hoor zelf de turbo zakken in toeren als ik minder gas geef ) mij werd verteld dat alle mk5 tdi dat wel in hadden .
|
Quote:
ja dat heeft de mijne ook gehad in het begin maar nu fluit hij nog maar blaast hij ook ergens kan het geluid ni vergelijken me iets |
Is je intercooler ook vettig/zweterig?
|
Een beetje fluiten is altijd nog anders dan wat sissen. Inderdaad even slangen nalopen en de onderkant van de intercooler, deze is redelijk makkelijk te raken tijdens het rijden.
|
Quote:
mijn golf 5 tdi heeft het niet. en die is zelfs gechipt dus die jou dat verteld heeft .heeft het niet helemaal goed, idd ic slangen en verbindingen goed nakijken mvg sjaak |
All times are GMT +1. The time now is 13:00. |