Mooie originele Golf1 GLS Panamabruin
http://www.speurders.nl/plaatjes/au...index=15&q=golf
Leuke mooi originele basis alle originele details zijn er nog aparte combinatie licht interieur met bruin dashboard , Maar is het panamabruin of oranje? Misschien dat de vraagprijs onderhandelbaar is? Ik weet niet wat het werk aan deze auto is maar op de foto ziet er uit als een auto waar altijd goed opgepast is. |
Ik zeg 1/3 van de vraagprijs als hij mazzel heeft.
|
Zeker een mooi exemplaar, maar de prijs is een beetje aan de hoge kant... jammer dat er aan het dash gerommeld is.. (meters) en de auto heeft vlgs mij een behoorlijke tik gehad, gezien het kleurverschil tusse de kap/rechter voorscherm en de rest van de auto...
|
hoeft niet behoorlijke tik zijn geweest kan ook gewoon overgespoten geweest omdat het niet netjes of gedeukt was of roestig.
Maar ik vind het leuk exemplaar vooral combinatie en het interieur is ook aparte combo. |
Als we dan toch moeten restaureren dan maar deze :thumbup:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=106336 |
Ik snap alleen dat die nog niet weg is , normaal als swallowtail tevoorschijn komt wil gelijk iedereen die hebben. De swallowtail freaks dan ;) Volgens mij wel buitenkans.
|
Quote:
Dat dacht ik ook toen ik mijn ex swallowtail org. NL 1974, compleet en met orginele aankooprekening, enz. te koop had gezet twee jaar geleden. Ik heb ruim een half jaar met dat ding moeten leuren en uiteindelijk geruild voor een krat bier en een set wielen. Het probleem met de oude golfjes is gewoon, dat ze vrijwel altijd volledig gerestaureerd moeten worden. En het geld wat een goede restauratie kost worden ze nooit "meer" waard. (Misschien over 15 a 20 jaar wel). Wat dat betreft kun je beter een T1 bus kopen of een oude 911. Die zijn nu na restauratie vaak meer waard dan de de aanschafprijs en restauratiekosten. |
Quote:
meneer heeft helemaal gelijk... probeer zoiets maar eens kwijt te raken voor 4-5000..na restauratie die makkelijk het dubbele kost..want je wilt niet weten hoe rot hij dikwijls is waar je het niet ziet.. plus de specifieke onderdelen om hem weer helemaal conform bouwjaar/uitvoering te maken zijn of niet te vinden of vies duur.. buiten dat het dan een leuke oldtimer is geworden voor de gewone man (mensen met geld kopen wel een Healey of MG B of E type).en laat dat nou net de groep mensen zijn die daar geen geld meer voor hebben (en ook niet meer zullen krijgen) 83er GTI's worden ook prijzen voor gevraagd waar een kameel de hik van krijgt ..maar wat je vraagt ..krijg je ook niet altijd.. |
Je moet gewoon liefhebber zijn van een swallowtail (zoals ik ;) )
Een echte liefhebber heeft het wel over voor zo'n auto als die van Stijn. Ik heb de eerste dagen nog heel erg zitten twijfelen om eens te gaan kijken. Maar ik heb niet zo veel ruimte meer en hoge uitgaven met mijn project :screwy: Maar ik had hem wel graag aan de collectie willen toevoegen :rolleyes: |
Ik ben geen type 1 man maar wat is het verschil tussen een swallowtail en een niet swallowtail ? :P
Voor mij blijft een Golf 1 gewoon een Golf 1 :D |
Quote:
Kijk hier maar eens. Daar staan alle kenmerken. http://www.swallowtail.info/ |
Ooit wil ik er ook nog 1 hebben een swallowtail ik heb veel onderdelen voor een swallowtail maar geen auto :D heb zelfs originele voorschermen en niet rot.
Iemand al wezen kijken bij deze? Of al bod gedaan? |
All times are GMT +1. The time now is 17:57. |