Te koop: Golf1 diesel Automaat in zeer goede staat
Beste forumlieden,
Hierbij adverteer ik de Golf1 diesel automaat voor een vriend van me. Het is een goed onderhouden, roestvrije en in originele staat verkerende auto. Hieronder wat specs: Bouwjaar:1983 Motor: 1600 cc Originele kilometerstand: 115.000!!! :thumbup: Webasto standkachel met regelunit Mistlampen Open dak Automaatbak met Eco stand(vrij zeldzaam) L.m. VW Jetta 1 velgen in mooie staat (Recent) vervangen: D-riem en spanrol bij 86.000 Schokbrekers vòòr bij 108.000 Brandstoffilter Luchtfilter Olie Koelvloeistof Oliefilter Vulhals vervangen Startmotor is vorige maand vervangen Er is dit jaar een zeer net en onbeschadigd Golf1 GLS interieur in gekomen. Apk loopt nog tot 06-07-2013. Auto start en loopt altijd vlekkeloos. Motorisch en technisch een zeer betrouwbare Golf. En natuurlijk zeer zuinig in verbruik. Leuk detail: verbanddoos zit nog in de folie! gisteren (19/01/2013) 2 nieuwe voorbanden gemonteerd! Minpuntjes: Brandstofpompje van de standkachel dient te worden vervangen. Hier en daar kleine gebruikerssporen nu fikse prijsdrop van €3450,- naar €3000,-!! Vraagprijs: €3000,- Auto staat in Nijmegen Voor informatie of bij interesse kun je reageren via pb of kan er gebeld worden met de eigenaar. Zie nummer hieronder. 06-43021091(Bart) |
Up voor deze zéér nette Golf1 diesel automaat. Originele km. stand 115.000!! Je zou het bijna niet geloven.. toch is het waar! De auto is van buiten én van binnen echt erg netjes. Géén roest te bekennen, nergens! Origineel Webasto ingebouwde standkachel met regelunit, heel bijzonder! Prijs is al gezakt van €3750,- naar €3000,-. De eigenaar heeft al meer voor de Golf betaald. Hij wil m nu verkopen omdat hij graag handgeschakeld wil rijden. €3000,- is de vraagprijs, en ik denk dat hij wel gevoelig is voor een heel fatsoenlijk bod....
|
Kickje..
|
ruilen voor een Golf 1 GTD met 5-bak een optie?
|
Gewoon weer te koop!
|
Zeldzaam nette Golf1 diesel automaat. Echt een mooie en zeer betrouwbare auto. Nu al €750,- in prijs verlaagd! Géén roest, nergens! Heel mooi interieur en technisch zeer goed. Vraagprijs nu €3000,-.
Zelfs als de MRB-vrijstelling voor oldtimers eraf gaat, dan is dit nog steeds een zeer voordelige auto. Hij weegt namelijk 850 kilo, en valt daarmee in een zeer voordelig belastingtarief: €155,- per kwartaal voor Diesel! |
Up!
|
Nog steeds te koop!
Kick! |
Nieuwe prijs verlaging!
Nu €2600,-! Of inruil handgeschakelde Golf1/2 diesel. |
Omhoog!
|
Up!
|
Omhoog weer..
|
Reëel bod is welkom voor deze mooie, originele en zeeer betrouwbare Golf!
|
Nu met kakelverse en 2 jaar geldige APK!! :thumbup: Auto is zonder enige opmerking door de keuring gekomen én met de comimenten van de keurmeester.. :cool:
|
Wie doet er een mooi bod voor deze eerlijke en mooie Golf1 diesel?
Tevens up! |
Hoi Coen waarom gooi je er zelf geen 5 bak in kan je hem mooi houden :thumbup:
|
|
Quote:
hey Style ik had je berichtje niet gezien.. de Golf is niet van mij, maar van een maat van me. Hij wil m graag origineel houden, en dat snap ik ook wel. toch een beetje zonde van zo'n onverprutste en niet heel veel voorkomende Golf1 om er aan te gaan klooien. hij wil m evt wel ruilen tegen een nette audi diesel uit die tijd, of een Golf2 diesel, maar dan wel met handbak. groetjes Coen |
auto is verkocht dus deze mag op slot :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:24. |