Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ongelukje!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=106852)

cabapolo 07-11-2012 22:48

ongelukje!!

Lieve lezers,

Ik heb vanochtend onze Polo total-loss(?) gereden.Dit weet ik bijna wel zeker,meer als de dagwaarde krijg ik toch niet en ik ben zelf fout geweest.
Ben in de file achterop een Prius geknald.

Gelukkig hebben mijn vrouw en ik niks ernstigs er aan over gehouden.
Behalve de shock en schrik.
Auto staat nu in Nieuwegein bij de berger.
Misschien zijn er mensen hier op het forum die nog op zoek zijn naar een schadeauto?
Het ergste van alles ze was vorige week nog goedgekeurd voor de APK,na achterlaten van 800 euri's!!

Als je wil weten hoe de Polo er uit zag voor het ongeluk kijk dan even bij het "stel je voor"onderdeel op dit forum onder mijn inlog-naam.
En mocht iemand interesse hebben lees ik het hier wel.

Ik blijf het forum wel in de gaten houden,want ik vind het wel heel gezellig hier.
En na vanochtend weet ik zeker dat het wel goed zit met de bouw kwaliteit van dit type Polo(6N).
Ik weet niet of we het in andere auto zo goed er vanaf hadden gebracht.
Tot mails en ben benieuwd naar de reacties.

zippo123 07-11-2012 22:51

Dat is behoorlijk schrikken... Het belangrijkste is dat jullie ongedeerd zijn!

carbreaker de autosloper 07-11-2012 23:25

ja en dat er een prius minder is op deze eco wereld.......jammer voor de 6n maat
maaarrrr respect voor je kamikazie actie ik houd ook nie van toyota priussen

Audi1981 08-11-2012 13:59

Quote:
Originally Posted by carbreaker de autosloper
ja en dat er een prius minder is op deze eco wereld.......jammer voor de 6n maat

:lmao::lmao::lmao:

Maar om hem er nu vol in te zetten :rolleyes:

classicline 08-11-2012 14:35

Quote:

:) :thumbup:

cabapolo 08-11-2012 16:23

Quote:

Eh ja,het is een beetje anders.Prius kapotte bumper(lease bak,1 grote vuilnisbak van binnen van alles wat Ã*e eet en drinkt onderweg)-Polo neus 20cm korter :( +inwendige schade.
En wat ik zelf dus nog het ergste vind,vorige week goed gekeurd na achterlaten van 800 euri's he' :eek:.
Ik was ff afgeleid door de nav. en toen ik op keek zag ik dat de auto's voor me stil stonden.
Maar ja het was glad van de regen en ik reed tussen de 80 en 90 km/h,dus ja voor dat je dan stil staat :redface:

Audi1981 08-11-2012 17:32

Da's balen ja, kan je nog wat van dat geld terughalen door een andere 6n op te tuigen met de onderdelen?

cabapolo 08-11-2012 20:53

Quote:
Originally Posted by Audi1981
Da's balen ja, kan je nog wat van dat geld terughalen door een andere 6n op te tuigen met de onderdelen?

Ik ga nu 1st zorgen dat ze bij mij voor de deur komt te staan.
En dan kijken wat een opkoper er voor wil geven.

Wel gekeken op i-net voor andere 6N ja,maar nu ff geen geld.Het houdt een x op natuurlijk.Kan nu auto van me zwager overnemen(Citroen Saxo).
Is niet me 1ste keus,maar ik een auto nodig voor me werk in Amsterdam.
Weinig kilometers en ziet er netjes uit.
Ik vind het sowieso tof dat er zo mee wordt geleefd hier,ondanks dat we elkaar niet i.r.l. kennen :thumbup: .
Tot posts.

Steilheck 08-11-2012 21:02

Vooral onderhandelen met de expert van de verzekering! Even zoeken wat een vergelijkbaar exemplaar op de markt doet. Succes en beterschap.

Tjaap 08-11-2012 21:02

Neem aan dat hij niks van de verzekering krijgt.

cabapolo 08-11-2012 22:04

Quote:
Originally Posted by Steilheck
Vooral onderhandelen met de expert van de verzekering! Even zoeken wat een vergelijkbaar exemplaar op de markt doet. Succes en beterschap.

:thanks: en ja wat Tjaap zegt dat denk ik zelf ook.Dat ik nada dineros krijg.Ik ga ff verder snuffelen op t net

cabapolo 09-11-2012 20:17

Quote:
Originally Posted by Steilheck

Update;ik heb 't kunnen regelen met de berger dat de auto voor de deur word gezet en dan kan ik kijken wat een opkoper er voor geeft.
Dus foto's maken en het net op slingeren.Misschien post ik ze hier ook nog wel(als dat lukt tenminste!!?).Misschien dat iemand hier nog interesse heeft :) .I.i.g. maandag weer aan de bak,moet toch weer geld op de plank komen,en bedankt voor de beterschapswens. :thumbup:
Laters.

VwGolfMK2VW 09-11-2012 21:40

Mm shit zeg.. Gelukkig alleen materiele schade..

Hopen dat je nog iets voor de auto weer krijgt of nog onderdelen weer kunt gebruiken..
Maar de goede kant aan het verhaal: weer een prius minder!!!,:)

Mvg

cabapolo 10-11-2012 23:12

Quote:
Originally Posted by VwGolfMK2VW
Mm shit zeg.. Gelukkig alleen materiele schade..

Hopen dat je nog iets voor de auto weer krijgt of nog onderdelen weer kunt gebruiken..
Maar de goede kant aan het verhaal: weer een prius minder!!!,:)

Mvg

Helaas Japan-Duitsland 1-0.Prius kapotte bumper-Polo totallosszz.
Maar goed nieuws,ik heb weer een auto.Dankzij mijn zwager.Nette wagen,nog geen 100.000km gelopen :thumbup: .Zoals ik al zei een Citroen Saxo.
Ik kan van de week gewoon naar mijn werk,dat is voor mij nu ff het belangrijkste...
Deze week wordt de Polo neergezet,kan ik foto's maken en op het net net slingeren.
Weet iemand hier trouwens hoe ik hier foto's kan toevoegen op het forum?
Of kan dat niet als je geen lid bent :confused: ?
Nou ik lees het wel hier,tot posts ;)

golf mkII 16v 12-11-2012 17:30

Balen van de polo
Gelukkig zelf niets
Foto's uploden bij gallery
En dan knippen en plakken

cabapolo 16-11-2012 19:48

Quote:
Originally Posted by golf mkII 16v
Balen van de polo
Gelukkig zelf niets
Foto's uploden bij gallery
En dan knippen en plakken

Mijn grote liefde heeft mijn vandaag verlaten(de Polo dus...).
Ik had een advertentie op Marktplaats gezet en ik ben maar op het hoogste bod ingegaan.
Ik vind het echt heel jammer,maar nu kost ze tenminste geen geld meer.
De foto's staan op Gallerij-vergaderingen+evenementen-volksdub 2012 en dan bij Cabapolo.
Ze staan nu als 1ste omdat deze als laatste geplaatst zijn.
Wat jij zei heb ik geprobeerd,maar ze kwamen als een heel klein fotootje linksboven in de hoek te staan :confused: :eek: .
I.i.g. heb je nu de link.Latersz

All times are GMT +1. The time now is 02:54.