Dtcmel
Hallo mensen,
Ik ben Melvin 20 jaar oud en kom uit Doetinchem! Ik ben in bezit van een golf mk3 gti 8v! Heb hem nu een paar maand en ben er super blij mee. Sinds ik hem in bezit heb heb ik wel aardig wat eraan gedaan: -Golf 4 heldere koplampen+8000k xenon setje van pilot -Mijn orginele stuur veranderd naar een Raid HP stuur -Verlageningsetje van Tuning Art -Mijn knipperlamp units voor in de bumper zwart gemaakt en in de zijschermen vervangen door de knipperlichten van een edition - BBS RS 746 velgen eronder en nog een aantal kleine aanpassingen! :thumbup: Hier een paar foto's bij het verhaaltje Hoe ik hem kocht: Hoe hij er nu bij staat: Dit was het voor nu :thumbup: |
Niet teveel meer aan doen :thumbup:
Welkom op VF! :thumbup: |
Ondertussen zijn er alweer wat veranderingen.
Zo is de auto een paar weken geleden van binnen een beetje uit elkaar gehaald wegens een lekkage. Een van de slangen van het afwateringskanaal van het dakraam hadden ze te ver afgesneden en kon niet meer in de rubberen stop, en aan de andere kant hadden ze 1 afwateringskanaal dichtgekit :screwy: Na een andere slang te hebben bevestigd en het andere kanaaltje los te hebben gemaakt, kwam ik erachter dat het dakraam zelf ook lek was, en die dus maar dichtgekit, dit omdat ik hem niet gebruik en niet van plan was te gebruiken en nu zeker weet dat ik mijn mkIII waterdicht heb :thumbup: Ook heb ik een setje mistlampen erbij gekocht en deze bedekt met gele folie, nu wil ik alleen nog een setje donkere koplampen (orginele gti/vr6 gesmoked of golf 4 zwarte hella's) Natuurlijk ook een paar foto's: De auto van binnen gedeeltelijk gestript Het water wat onder het hemeltje zat. Het water wat niet weg kon ivm dichtgekit waterkanaal Het kit wat in het kanaal zat Zwarte hemel Zwarte stijlen Van binnen De gele mistlampen Reacties altijd welkom :thumbup: |
Netjes !!! Gele lampen zijn altijd goed.
|
heb je de hemel en de stijlen nu gewoon zwart gerold?
mooie 3 hoor |
Ja zijn zwart gerolt! En dankje!
|
bladert dat niet van het kunstof af dan?, ik wilde alles van de zomer gewoon spuiten
|
Net ding!
|
hey melvin jezelf ook maar is op volksforum aangemeld :thumbup:
|
De stijlen heb ik met een matte spuitbus gedaan,
De hemel gerolt in matte verf, bij een goedd tempratuur doen dan bladert niks af! |
Quote:
Haha ja ook hier maar eens een kijkje nemen :thumbup: |
Welkom! Nette 3 :thumbup:
|
Smoke koplampen
We hebben weer een update!
Ik vond de golf 4 look koplampen niet meer mooi staan in het 'donkere' thema van de auto en wou dus mijn gti koplampen smoken, maar aangezien mijn eigen lampen gestolen waren kon dit dus niet. Maar toen kon aan een setje gti koplampen komen die gesmoked waren, dus deze maar gehaald, scheelt me ook weer wat werk :D ! Ik vind het zelf een hele verbetering en hier dus ook een paar foto's: Omdat ik nog geen us lights had maar de stadslichten van de golf 4 koplampen oranje had, word de volgende update dus: us lights! Ook zit ik nog te twijfelen of ik niet nog een licht tintje folie over de koplampen doe! :thumbup: |
Nog donkerder ??? Vind die koplampen perfect zo en zou ze echt niet donkerder maken. Nog een paar gele H4 pitten erin en klaar.
|
Nette mk3 :thumbup:
|
knappe mk3
|
Thnx allemaal!
En nee word toch maar geen folie, word te donker idd! |
Dikke stoelen! Heb er ooit ook naar gezocht voor mijn vento destijds maar niet gevonden.
|
Zomermodus
|
All times are GMT +1. The time now is 12:50. |