cuprakris
jongens en meisjes
mijn naam is kris ebenau en heb me al een tijdje aangemeld op dit forum. toch maar eens voorstellen dus! ik heb een honda civic eg gehad deze helemaal standaard gekocht en tot dit gemaakt: daarna toch overgestapt op vag ik heb nu een seat ibiza cupra 6k2 na meer dan een jaar gestuurd te hebben begin ik mij toch aan sommige dingen te ergeren. hij wordt dus volledig overgespoten en motorisch ook weer fris gemaakt. dit is de cupra: nu over de golf die ik ook heb! deze heb ik gekocht omdat de cupra toch een beetje duur is en ik hem schors om helemaal klaar te maken. meteen een schroefset gemonteerd en verbreed staal. audio geinstaleerd en een uitlaat gefabriceerd. |
meteen 2 vragen
1 wat kan ik doen om mijn ta techniks schroefset lager te laten gaan.. ik heb geen schroefdraad meer, maar de set is 2e hands, hij ligt zowiezo op een bumpstop, maar weet niet hoe dik de originele is? 2e vraag.. waarom heb ik links voor redelijk ruimte in de wielkast en loopt het rechts voor aan als de ziekte? |
Hoi,
door kortere veren te steken kan je mss nog wat lager gaan met je kit zolang de demping maar niet tot het eind zit want dan heb je gewoon een ijzeren staaf zitten ipv een veerpoot :) btw TA technix tevreden van ? die van mij sprong even hard als een geil konijn dus maar weer weg gedaan ... en betreft die wiekasten geen idee maar bij mij liep die ook altijd rechts aan en links nooit zeer vreemd |
ik denk dat ik al op de bumpstops lig, ta techniks goed voor mij, want ik wil zo laag mogelijk en dat kan dus als hij niet veert!
dat van die wielkasten zal wel een golf2 eigen zijn want dat heeft mijn kameraad ook. |
Waarschijnlijk heb je r.v. minder camber dan l.v. ?
|
dat dacht ik ook, heb de boel rechts nog weer losgehaalt en weer met zoveel mogelijk camber teruggezet.
|
Staat em netjes dat verbreed staal
|
Ziet er leuk uit!~En als je nog lager wil zou ik de originele bumpstops ertussen uithalen, deze zijn tussen de 3 a 4 cm. En dan vervangen door kleinere bumpstops.
Ik zie het nergens staan, maar hulpveren heb je er ook al tussen uit? |
hulpveren zijn al weg, bumpstops is idd een idee. dan kan ik op deze hoogte blijven met mischien iets meer comfort..
|
net een jetta front opgehaald
meteen de grille in de bumperspray gezet. de koplampen wil ik smoken, denk dat ik dit met folie doe. weet iemand of deze lampen van binnen ook nog aan te passen zijn? |
piece of cace die lampen smoken,
ik heb ze uit elkaar gehaald en alles wat niet als reflector voor het lichtbeeld dient zwart gekwast met 2k lak ook de randen van de glazen aan de binnenkant. alles netjes opgepoetst en in elkaar gezet. verder de grille in bumperspray gezet morgen gauw op de golf schroeven! zo is het geworden |
vandaag de auto helemaal wezen polijsten.
is heel erg opgeknapt! morgen zet ik de bumpers en alles in de bumperspray zodat deze ook weer mooi zwart zijn! hier met mijn zelf gesmokede jetta lampen! |
En toen was hij beige
De golf heeft in tussentijd wat kleurtjes gehad. Groen en zwart. En nu beige.
|
dikke wielen! :D :thumbup: :D
heb je ze nog bijgemaakt / agfedraaid ? groetjes Matt |
Nog niet! Dat komt met het voorjaar wel. Heb de wielkasten wel flink moeten bewerken!
|
All times are GMT +1. The time now is 13:39. |