Touerag's Of Porsche Cayenne Velgen ??
Beste Forumleden nou kan ik geen keuze maken tussen mijn nieuwe velgen
Wat denken jullie voor onder mijn Mk3 , 17inch Touerags of Porsche cayenne 17inch ? ik hoor graag jullie meningen :thumbup: |
Tis toch jou auto, neem aan dat je zelf het best kan kiezen!?
Als iedereen hier zegt dat je hem in brand moet steken doe je het toch ook niet :screwy: |
Vind deze allebei niet mooi onder een mk3, maar dat is mijn mening.
Gelukkig hebben we allemaal een andere mening, anders reden we allemaal met dezelfde velgen :D |
Als ik iets zocht in 17" voor onder een mk3, ging ik voor Transporter T5 Staal velgen ......... heb ik me hier toch heel toevallig een setje liggen wat te koop is :D :D
|
Vind de Touareg velgen erg dik!
Zou voor mij ook een keuze zijn voor onder de Ibiza |
Hoe er rekening mee dat er ook 2 varianten qua steek zijn in de Touareg velgen, namelijk 5*120 :confused: en 5*130
|
Quote:
Maar bedoel je dan ook echt de 5 spaaks touareg velgen ,ik heb toch zeker 5x130 , Ik ga wel eens goog :thumbup: len, bedankt nog |
ik zou deze wel eens willen zien onder een mk3: http://link.marktplaats.nl/603146140
17" merc ML velgen ;) |
Quote:
5x120 is de 2.5 TDI (T5/Bus techniek denk ik) 5x130 is de rest. Heb ik mij laten vertellen. :thumbup: |
Touareg heeft op sommige ook 5x120.
Volgens mij de 5 cilinder versies versie |
Quote:
klopt |
Quote:
Dat klopt, alles boven de 3.0liter is 5x130. Het nadeel aan die 5x120 steek is dat je nagenoeg altijd adapters op maat moet hebben. |
touaregs!!
cayennes heb ik al onder de mk3 :) |
All times are GMT +1. The time now is 05:52. |