![]() |
golf mk2 abf----> 1.8t 20v project (autobahn filmpje)
Het werd toch maar weer eens tijd voor iets anders.
|
Dat wordt een fijn blokje en een heerlijke auto dan! :thumbup:
|
Kijk, hier je project topic geopend! Heel goed!
|
![]() Da's heel netjes ;) (31LB= +/-14kglucht/min aan 2 bar) |
Nice to know gewoon, dit is puur het prestatie veld van je compressor.
Er zijn nog zoooo veel meer variabelen :thumbup: |
Word weer een leuk en snel speeltje :thumbup:
|
Gaaf project Tim! succes en ik zal zeker ff komen spieken;)
|
Lekker bezig Tim! Zal wel weer een nette ombouw worden als ik kijk naar je ABF ombouw :)
Gave vloer trouwens in je garage/bijkeuken!! |
:thumbup:
|
Is dit diegene waar de motorkap van af was gewaaid? ZO ja, dan is het echt geen geld!
Hier dan maar de KMS opbouwen(nu je toch geld over houdt...:P)? Ik heb ook nog een leuk turbo-setje voor je erbij! ps. Ik heb evt anders ook wel een adresje voor je waar je de immo kunt laten verwijderen uit de ECU |
Ja.... PB me maar voor de info!
|
Kijk dat ziet er goed uit :thumbup: . Je gaat in ieder geval een stuk sneller dan ik met mijn vr6 ombouw.
|
Mooi spul voor in een golf 2 :thumbup:
|
Jij gaat echt als een speer! :eek:
Voor de montage van de spal wat ik van plan was: monteren met popnagels die je door de radiateur steekt. aan de voorkant even een carosserieringetje plaatsen, zodat je de druk over een groter oppervlak van de lamellen verspreid. |
Quote:
werkt prima! had ik ook en zit nog steeds! |
Ik heb stalen profielen (soort mecano) op de orginele bevestigings punten van de koelfan kap gemonteerd, en daar de fans weer op. Om het beschadigen te voorkomen. (vertrouwde die soort van spijkers ook niet)
|
Netjes! Deze ga ik volgen
|
tof!
filmpje! :D |
ziet er netje uit tim!! mooi dat alles weer opgelost is! ga zo door en we spreken elkaar weer.
|
Zou toch wel moeten houden die fan? Zo zwaar zijn die dingen niet toch?
|
All times are GMT +1. The time now is 08:58. |