Golf 2 GTI 1.8 8v 750 Euro
Het is een Gti 1.8 8v uit 91 apk tot juli 2013 met stuurbekrachtiging origineel stalen open dak schroefset 15 inch BBS nieuwe remmen rondom goed werkende mfa vanaf de (geen)kat tot achter een 16v uitlaat eronder met nieuwe tussen en eind demper Bak schraapt van 1 naar 2 maar als je de toeren laat zakken voor je schakelt merk je daar niks van verder paar kleine deukjes en krasjes voor een auto uit 91 maar niks. handremgaffel rechts achter blijft hangen. km stand 275xxxkm start loopt en rijdt prima. inruil polo 2f of 6n mogelijk mits niet rot of krokant , is de mijne ook niet. Vraagprijs 750 euro Haarlem |
INTERESSE IN JE AUTO. ZOU GRAAG 'ES KOMEN ZIEN. IS WEL RITJE VAN DRIE UUR AANGEZIEN 'K UIT BELGIE KOM. KAN WEL ENKEL TIJDENS DE WEEK WANT WERK IN 'T WEEKEND. LAAT JE ME EVEN WETEN WANNEER 'T VOOR JE PAST?! JE KAN ME ALTIJD BEREIKEN VIA NELE.DOOM@TELENET.BE!! CIAO. NELLE.
|
up
|
rise UP bod of in ruil welkom.... |
:sleep: :sleep: :sleep:
|
Nieuwe schokbrekers, bijna nieuwe banden en andere koplampen.
dus nieuwe foto,s |
:sleep:
niemand een leuke 2f in te ruilen.. |
up
|
Ik heb wel een golf mk2 1300 open air in te ruilen. Zit wel wat werk aan. Hoor wel als je intresse hebt.
|
Ieder bod is welkom!!!
niemand een GTI voor weinug ??? |
Up!!!
|
Staat van binnen?
|
Quote:
Bestuurders stoel instap schade rest valt wel mee Zou eens gereinigd kunnen worden maar verder knap Zal nog wat foto,s posten |
motor ruim interieur up met foto update en prijs aanpassing ( mensen met een bod via pm van 300 รก 400 euro ,in onderdelen levert ie meer op ) vraagprijs 750 eurootjes |
Up ^^
|
Laatste UP van dit jaar. :D
|
en verkocht
|
Ja
Verkocht Verkauft Slotje |
All times are GMT +1. The time now is 19:20. |