Mijn skoda
Ik zal mij ook maar even voorstellen, ik ben michiel 41 jaar, vader van 3 zoons,
Autospuiter van beroep en VAG gek, ik heb verschillende vw,s gereden en daarna 2seat,s en dit is mijn 2e skoda en ben zeer tevreden. Ik heb een kw schroefset gemonteerd met 19 inch Audi s8 velgen,diversen onderdelen in de kleur gespoten. En de achterlichten licht getint. Ik heb laatst de voorpoten 1,5cm afgeslepen en nu kan ik voor nog en lekker stukje zakken,maar dat is voor het voorjaar! Ik heb 3 foto,s in de gallery gezet maar heb nog geen idee hoe ik ze hier bij kan krijgen. De laagste is een fotoshop, zo zou ik hem wel willen maar dat is misschien toekomst. Vrg.michiel |
Quote:
[img]http://www.volksforum.com/albums/files/2/2/9/9/5/image.jpg[/ |
Welkom en mooi ding. :thumbup: :thumbup:
|
Poten afgeslepen??? :screwy:
Met zo'n dikke en nieuwe auto :confused: |
Quote:
Alleen de holle ruimte onderaan de poten, hij rijdt nog steeds prima heb nu alleen veel meer stel mogelijkheid. Ik vind zelfs eigenlijk dat hij iets beter rijdt omdat de demper nu niet helemaal maximaal beneden zijn werk doet. |
mmm ok, van je orginele poten toch niet neem ik aan :thumbup:
|
Quote:
Nee van de kw schroefset zodat hij wat verder in het fusee zakt zeg maar. Op mijn octavia rs had ik kortere kw veren gezet maar dat reed niet best omdat ze eigenlijk te slap waren. En die kwamen nog wel van kw zelf. Dit is echt een betere oplossing, kwam ik tegen op cleaned daar hebben verschillende dit ook gedaan. Misschien ook wat voor jou octavia! Greets |
Gave bak . Ziet er top uit
|
Mooie Skoda :thumbup:
|
Hey Michiel!
|
Hele mooie skoda...!
|
Hè Edwin!! Ik dacht al waar blijf je nou?
Gr. |
Hè Lars, woon jij in uithoorn? Dat is vlak bij mij ik kom uit Aalsmeer !
|
zeker een hele nette skoda
|
Tja ik kijk hier graag op het forum rond maar ben geen actieve poster hier. Maar als hier een omslag komt naar skoda moet ik de mezelf ook maar is voorstellen haha. Denk dat het hier meer wordt gewaardeerd dan op het sf.
Gr |
Ik kijk hier ook al heel lang rond,en hier ligt denk ik ook wel meer onze smaak/stijl, en wordt ook inderdaad meer gewaardeerd hier en is ook weer eens wat anders.
|
Holy shit! Dikke bak :D
|
Zeker een dikke bak! Één van mijn favourite variant op dit moment!
|
Haha zitten jullie hier ook, eddiea, FalleNk810i, octi rs combi
|
Dik ding!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:22. |