Alarmsysteem in me cabbie
Hallo allemaal,
Ik ben er eindelijk aan toe gekomen om me alarmsysteem te ontcijferen. 2 jaar geleden heb ik me cabriolet gekocht met een al ingebouwd alarmsysteem van Clifford. Alleen was het systeem niet geactiveerd. Het gaat om een Clifford arrow 3. Het dashboard is er al uit maar kan eigenlijk niet echt vinden war het probleem in zit. Alles is aangesloten naar mijn inzien. Ik hoop dat er iemand is die hier ervaring mee heeft, en weet hoe ik hem opnieuw kan activeren. Mvg Roy |
Misschien wel even handig als je verteld wat er mee is dan
|
Oké, heel soms als ik hem van contact haal knippert het ledje en als ik de massa klem weer op de accu zet krijgt hij ook een signal. Maar als ik hem wil activeren met de afstandsbediening doet hij niks.
Dus ik zou hem opnieuw willen programmeren, maar kan geen handleiding vinden op internet. |
Weet je wel waar de plane-view switch zit en weet je de code? Zonder deze schakelaar en code kan je niks programeren en inleren?
http://www.directeddealers.com/manu...row3_owners.pdf |
Ik heb al die alarm ellende deruit gehaald. Voor de verzekering was het niet meer verplicht, dieven houdt het toch niet tegen, en niemand kijkt er nog op van een alarm. Behalve de buren als het weer eens afgaat voor niets.....
Dus voor je er veel tijd en misschien ook geld in gaat stoppen om het weer goed werkend te krijgen, zou ik mezelf eerst eens goed bedenken of je het wel zin vind hebben. |
ik wil wel het systeem behouden er zit ook cv bij namelijk
zal morgen wat fotos posten met de spullen die er in zitten |
All times are GMT +1. The time now is 18:17. |