Golf 3 TDI GT 81 kW
Golf 3 TDI GT
Bij deze verkoop ik mijn Golf 3 TDI. Ik heb hem nu ongeveer 3 maanden en een goeie 10 000 km zonder problemen mee gereden. Dit is echt een kilometervreter: rijd comfortabel maar ook rap. Ik verkoop hem omdat ik opzoek ben naar een auto met lagere maandlasten (arme student...), inruil mogelijk dus! Gegevens: - Motor: 1.9 TDI 81 kW - Uitvoering: 3-deurs GT - Bouwjaar: 1997 - Km-stand: 229 XXX (word nog mee gereden) - Kleur: zwart - Verbruik: 1:20 Het is een GT-uitvoering, dat wil zeggen: - In hoogte verstelbare kuipstoelen - Rode naad in pook en stuur - GTI-achterlichten - Witte knipperlichten voor en zijkant - BBS-velgen, origineel door VW - Schijfremmen achter Verder is de auto ook vrij royaal uitgevoerd: - Electrische ramen - Electrisch schuif/kantelraam - Dubbele airbags - Trekhaak - Hoofdsteunen achter - Radio-cd speler (niet die afgebeeld staat op de foto, maar een goedwerkende Sony) De laatste tijd (zolang ik de auto heb) is er het volgende onderhoud gepleegd aan de auto: - 218 184 km geleden: olie-, lucht- en interieurfilter vervangen - 220 054 Distributieriem en alle ruitenwisser vervangen - 225 012 Schijfremmen, remblokken en wiellagers achter vervangen Foto's: Vraagprijs: €1500 Inruilen van een lichte of belastingvrije auto mogelijk! |
up
|
verkocht!
|
All times are GMT +1. The time now is 06:06. |