Golf 1 cabrio met C2's
Gieter de verlaging eronder, vandaag de C2's eronder en nu een paar foto's... :rolleyes: :biggrin:
Lekker productief daggie, dus! |
Hoe breed zijn ze? Bauke (cabrio16v) had ze ook onder zn cabbie maar dat liep onwijs aan.. die had 8J rondom
Staat erg goed trouwens! :cool: |
Dit is 8ja achter en 6j voor (bewust gedaan, met het oog op aanlopen...En de kont lijkt nu wat dikker doordat achter breder is) Voor adapters van 20 mm, en achter 35mm (van Bauke)
|
Wie kan BTW even een avatar voor me maken van deze...
...foto? Ik probeer het de hele tijd, maar zelfs als ik hem zo verklein dan je amper nog kan zien dat het een auto is dan is hij nog te groot! En dat zuigt maximaal! Dus wie helpt? :rolleyes: Dank! |
heeeel mooi mark... ben normaal niet zo'n fan van grote wielen onder golf 1... maar dit heeft nog wel iets ;) heeeeel netjes!
|
mooi hoor maar nu alleen nog andere naafdoppen of niet?
|
supermooi!
Nou komt ik bijna elke dag in emmen, maar nog nooit zoiets gezien :) woar komst vot uut emmn miejong? |
tadaaaa :biggrin: wel ff opslaan en zelf instellen... Dan kan ik m weer van mn ruimte verwijderen :) moin moin |
Quote:
Ik zie dat ik alweer rijkelijk laat ben, maar ik had ze toch al gemaakt... Je kunt met irfanview (.com ;) ) heel gemakkelijk dit soort dingen doen. |
Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
|
Heeej dit ziet er lekker dik uit markie, echt een superbak :biggrin:
|
Ziet er mooi uit idd, origineel zijn ook die Le Castelet velgen geleverd onder de cabrio en die lijken sprekend op de C2's. Dus origineel maar een tikkie anders ;)
|
Markkkkkkkkkk,
You dirty rotten animal !!!!! Wat een vreselijk wilde cabbie man (ik kwijl m'n toetsenbord helemaal onder :biggrin: :biggrin: ) (K'wos nait dast doe zo'n mooie cabrio hast kirrel !!!!) Volgend jaar als de Rooster klaar is ff fotoshoot ?????? Grtz................. LRR |
Superwielen,staan hel mooi bij de kleur van de auto.
|
Nice Nice :p
En al meteen gaan showen vandaag ???? :D |
Boh bmm, en jij zegt niet dat je zo'n gaaf ding in de garage hebt staan...... :biggrin:
Die wil ik wel eens in het echie bewonderen vetjes man! |
mooi!! ik wist nie dat jij een cabrio had joh. iig erg geslaagd!
|
Tja, en jullie maar denken dat ik alleen een verrotte jetta had...Heb dus ook een verrotte cabrio :D
Thanq for the comments! En bedankt voor de kleine foto's! |
Vette auto Marcje! mooie combinatie toch altijd.... :wink:
|
Super Mooi
|
All times are GMT +1. The time now is 00:11. |