Schuuropruiming VR6, Polo1 1977, Audi 100LS 1970
Te koop,
Polo MK1 onderdelen. Dynamo Startmotor Tankklep Ruitenwissermotor Spiegel links Armsteunen L+R binnenzijde deur Knipperlichten Claxon Asbak Kachelradiateur + motor Schakellaar achterruit verwarming Achterlampen Luchtfilterhuis krik Caburateur + Spruitstuk Kleppendeksel Hoedenplankdragers + hoedenplank Ontsteking Rugleuning achterbank Stabilisatorstang voorzijde Org veren/schokdemperset (Dit is vaak ook een ruildeel met waarde als u een schroefset koopt) Cilinderkop Benzinepomp Koelfan Zijramen achter Grille Te Koop, Golf MKIII VR6 GTI onderdelen Deze onderdelen komen allemaal van een Golf uit 1996. Achterlampen Hella Verlichtingschakelaar met mistlampen voorzijde. Kachelmotor ook te gebruiken op een USA Passat KM teller instrumentenpaneel 196.000KM (nieuw typ met grijze achterplaat) Ruitenwissermotor Spiegelkappen Compleet Airbag set Richting aanwijzers Tankklep paars Deur Links paars Achterklep paars. Te koop, Audi 100LS onderdelen (1970) Koplampen nieuw Koplampglazen nieuw Achterlamp + glas Knipperlichtglaasjes 1 nieuwe Kapjes achterzijde lampen Dynamo Startmotor Caburateur + spruitstuk Voorpijp nieuw Veer Benzine pomp ontsteking Draagarm Chromen delen, Wieldoppen org Grille omlijsting Spiegel nieuw Emblemen nieuw en gebruikt Spatlappen nieuw 2st Deurlijsten 2st Grille Nieuwe org kabels, Gaskabels Koppellingskabels Handremkabels Kachelkraankabels ect ect Voor info of foto's graag even bellen of smsen. Dit is alles wat ik heb dus AUB niet om andere onderdelen vragen Alles in 1 koop €500 Woonplaats is Amerongen. http://verkopers.marktplaats.nl/9676197 |
nee, voor losse onderdelen komt er binnen 24 uur een prijs bij, anders is de ad verdwenen.
|
Quote:
Aangepast. |
Kun je wat prijzen zetten bij de audi onderdelen ?
|
Quote:
Ik wil alles in 1x verkopen omdat ik ruimte in me schuur moet maken. Maar u mag evt ook alleen de Audi onderdelen overnemen . |
Quote:
voor de leuke prijs van....? |
Polo1 onderdelen zijn allemaal verkocht
|
Goed bod word overwogen .
|
up
|
heb je een foto van de wieldoppen van de audi 100 ?
|
wat moet je hebben voor de het stuur met airbag ?
grtzz |
|
Audi 100 onderdelen zijn verkocht!!
|
All times are GMT +1. The time now is 22:24. |