schuifdak
he mensen heeft iemand hier op dit forum ervaring in het plaatsen van een schuifdak in een carroserie die er geen heeft.
heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe t in zijn werking gaat of als t uber KAN. |
Complete dakplaat vervangen.
|
als ik jou was dan zou ik alleen kiezen voor een compleet orgineel dak...
een immi dak naderhand inbouw is niet mooi vind ik... zou ervoor gaan om een compleet dak te halen met schuifdak en dat erop te plaatsen veel werk maar de enige mooie oplossing... |
Quote:
Dus wat een nieuwe orginele VW dak halen in in laten bouwen. ken je zoƩen dak nog we; bestellen dan anders laat ik dat wel doen |
Quote:
De complete dakplaat vervangen!!!! Dus niet alleen het schuifdak. Dit zul je wel gebruikt moeten kopen. Alles bij de dealer halen is niet meer mogelijk en al was het nog mogelijk was het hartstikke duur. |
zo bedoelde ik het uiteraard ook...
compleet dak van een sloper halen en die erin lassen laten lassen... |
ik heb nog een schade scirocco 16v met eenSCHUIF/KANTELDAK erin mischien is dat wat voor je?
een glazen schuif/kantel is trouwens ook erg mooi. |
hey ingrob jij ken arjan (rocco) zeker weer...
ik link het een beetje aan een 82'ger golf en een scirocco... een glazen schuifdak is wel mooi licht... alleen persoonlijk vind ik het niet mooi omdat het naderhand ingebouwd is... maar ja het is maar net wat je wilt en wat je mooi vind... |
Quote:
nee,arjan(rocco) kan ik niet persoonlijk. |
ok dat dacht ik zo effe :p foutje...
|
@ingrob: heb jij de remdrukverdeler nog van die 16V rocco? verkopen?
|
Quote:
ja en nee :wink: |
All times are GMT +1. The time now is 23:34. |