KegelsGTI
:tongue: Me even voorstellen hier op volksforum,
Ik ben Glenn Kegels 21 jaar wonend in Londerzeel dit is mijn eerste wagen en deze is al een jaar en half in mijn bezit,, ik heb hem aangkocht in maart 2011, zat toen in mijn laatste schooljaar carrosserie,, Een MKIII GTI 16V 3 deurs versie Dusty Mauve elektrisch opendak elektrisch verstelbare spiegels mistlichten 2 airbags 2 veerpootbruggen verwarmd lederen interieur climatronic golf 4 highline stuur er is al een hoop veranderd geweest aan de auto,, van willen, en van moeten spijtig genoeg ook, maar dat heb ik er voor over! ;) :D auto is bijna volledig herlakt buiten het dak nog,, is voorzien van rondom nieuwe wielbogen en deurlijsten momenteel steekt er een vento front in maar dit wil ik terug in een golf front veranderen,, origineler,, :thumbup: er is voor de zomer nog een nieuwe motor in gelegd, deze had 57 xxx km, dingen die ook al vervangen zijn geweest - benzinne pomp midden september, - startrelais ofzo dacht ik,,? - de aanjager van de climatronic -bougiekabels -delco en wss wel nog een paar kleine dingen,, nog te doen: -4 nieuwe remschijven -remblokken -dakmotortje -uitlaat moet vervangen worden, vanaf de CAT -ooit eens 2 nieuwe lederen voorstoelen,, De bedoeling is de auto in een betere staat als origineel te krijgen! :D hier wat Fb foto's, http://www.facebook.com/media/set/?...58026600&type=3 :tongue: :) |
All times are GMT +1. The time now is 04:50. |