Witte 14 inch Avus velgen (1 cabrio) 100 euro
Te koop 14 inch witte karmann velgen
ET 38, 6J Vraagprijs 100 euro Op te halen in Sint-Annaland (Zeeland) |
Ook wel bekend als Avus velg. Standaard op de Golf mkI cabrio Quartett maar ook als optie leverbaar geweest op de Golf mkII. Erg mooi!
Is de set inclusief of exclusief banden? Naafkapjes zitten erop? Is niet zo goed te zien op de foto. |
Quote:
Dankjewel, set is inclusief bandjes en de naafkapjes zitten erop, dit is misschien en wat duidelijkere foto daarvan: |
Up :)
|
nog ff een upje dan maar
|
upje leuk voor winterbanden :)
|
Ben wel geïnteresseerd, waar woont u?
En de banden, zijn die er bij of niet? (Maakt niets uit als ze niet meer bruikbaar zijn om te rijden). |
De banden zijn erbij.
Ik woon in Sint-Annaland (Zeeland) Gr Timo |
Quote:
Ok, sorry ik zie nu juist dat u al had gezegd dat de bandjes erbij zijn. Mijn fout. Wel ik ben zeer geïnteresseerd, alleen is het wel ver rijden. Ik woon rond Leuven in België. Ik zal eens zien met mijn vader of het haalbaar is. Ik laat zo snel mogelijk iets weten! |
Dit is toch een set van 4 velgen hé?
|
jazeker
|
Ik zeg met spijt in het hart dat ik ze niet zal kunnen kopen, de afstand is een beetje te groot en dus naar bij u rijden is niet haalbaar. Mijn ouders hebben het zeer druk, en ikzelf ook.
Moesten ze nog te koop staan op een moment dat het toch haalbaar zou zijn om zo ver te rijden, zal ik direct een reactie hier achterlaten. Alhoewel dit ijdele hoop is vrees ik... Echt spijtig, ze hadden zo mooi gestaan als wintervelgen onder een golf 2 gti (rood). :( |
up
|
Staat banden?
|
het is een beetje laat maar de banden hebben nog 2x rond de 4mm en 2x rond de 6mm
|
All times are GMT +1. The time now is 23:38. |