Wie heeft tips voor inbouwen dashboard golf 2 in golf 1?
Tips gevraagd voor inbouwen dashboard golf 2 in golf 1!!!!
Foto's zou helemaal mooi zijn.. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten/ Wat moet er pas gemaakt worden enz..... |
Goeie tip?
Niet doen!! Zonde!! Maar das mijn mening.. |
Quote:
+1 :thumbup: |
Quote:
I agree!!! :thumbup: |
Me too! +3
|
beetje mee eens ja,
maar waarom golf 2 dash erin ? |
Omdat hij dat waarschijnlijk wel mooi vindt anders vraagt ie het niet en in plaats van allemaal te roepen dat ie het niet moet doen wat ik zelf ook wel begrijp is dit nog steeds een forum waar vragen gesteld kunnen worden en oplossingen gegeven worden.....
Tenminste laatste keer dat ik checkte is daar juist een forum voor...... |
naar mijn mening past het met een beetje geweld
|
Ligt eraan welke uitvoering beugels je hebt in je type 1.
Het werd in de jaren 80 en 90 veel gedaan maar laatste jaren eigenlijk niet meer. Gaat het je alleen om de klokken of om het gehele dashboard? Er zit verschil in de breedte en de radius waardoor je niet helemaal uitkomt en het pas moet maken. Ook zul je het ventilatiesysteem moeten aanpassen volgens mij. Beste tip is leg een type 1 en type 2 dashboard naast elkaar en je ziet vrij snel wat er moet gebeuren. |
Zelf in mijn vorige cabrio omgezet zonder aanpassingen alleen het onderste deel paste toen niet (cabrio effect) gewoon doen, je ziet het vanzelf. Niet bang zijn om dingen te proberen, als het dan niet lukt vragen gaan stellen....
Als je iets mooi vindt moet je het gewoon doen en niet laten tegen houden als het tegen zit of niet past. Verder veel succes. Vr Gr. Stefan |
All times are GMT +1. The time now is 06:38. |