Schakelmechanisme ( op de bak ) mk4 2.0
Ik heb het schakelmechanisme van mijn golf 4 versleten ( wat op de bak zit ). Het betreft een 2.0 benzine motor, bouwjaar 1999. De auto heeft inmiddels 235000 op de klok, dus het mag wel. Het probleem is dat hij wat moeilijker begint te schakelen. De koppeling en de bakolie zijn reeds vernieuwd ( vorige maand )
Zijn hier revisiesetjes of iets dergelijks voor de krijgen? Iemand ervaring mee? :thumbup: |
Als je het over het glijschoentje hebt, kan je dat het beste gewoon bij de dealer halen...
|
ben bang dat je dat niet beter gaat krijgen, mijn eigen mk4 heeft er ook last van, zit gewoon in de bak zelf, op het mechanisme zit behoorlijk speling wat boven op de bak zit, had dit bij mijn eigen vernieuwd en werd er niets beter op, zelfs met nieuwe onderdelen zit er nog veel speling.
|
Onze vorige mk4 had er ook een beetje last van, schakelde er niet minder om trouwens, maar het is een optelsom van kleine spelingkjes door het hele mechaniek :thumbup:
|
Dat had ik al gemerkt inderdaad, maar de vraag is dus of daar een revisiesetje voor te krijgen is ( aftermarket ) van vw levert ze niet. Niemand die daar ervaring mee heeft? De mannen met tdi's met 3ton+ op de klok moeten daar toch ook problemen mee hebben?
:D :thumbup: |
Vacuumpomp / tandempomp zit erboven en die smeren meestal de boel wel :D
Revisie setje = vervangen van mechaniek en kabels... ;) |
Denk dat het om een ERT gaat 02K.
|
Quote:
:goodpost: Mijn vorige MK4 1.9TDI had er ook last van... Ik heb kort nadat ik het had vastgesteld, de auto getotaled, dus heb niets vervangen( ja de hele auto :D) |
All times are GMT +1. The time now is 19:51. |
Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.